آئین یادبود رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی عصر جمعه با حضور خانواده های شهیدان، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع ولی عصر(عج) مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 29 December 2018

در این مراسم امام جمعه مهریز با گرامیداشت یاد و خاطره هاشمی شاهرودی گفت: این فقید سعید در عمر خود همواره در کنار امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بود و لحظه ای دست از اهداف نظام بر نداشت.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: هاشمی شاهرودی فقیهی مبارز و انقلابی بود و در مسئولیت های مختلف فقط منافع مردم و کشور را مدنظر خود قرار می داد.
همچنین رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهریز گفت: رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام از حافظان اصلی اسلام و انقلاب اسلامی بود و رحلت ایشان قطعا خسارت بار است.
حجت الاسلام محمد علی متوسل افزود: مرحوم شاهرودی نقش مهمی در تحقق اهداف انقلاب و حوزه های علمیه داشت و الگویی برای مردم و جوانان دین مدار است.
آیت الله هاشمی شاهرودی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان پس از سال ها مجاهدت و خدمات به نظام و انقلاب، پس از تحمل یک دوره بیماری ساعت 22 دوشنبه شب در سن 70 سالگی دیده از جهان فروبست و به دیدار حق شتافت.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار