وزیر بهداشت ودرمان:
وزیر بهداشت و درمان گفت:دولت بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان در قالب‌های مختلف همچون کمک بلاعوض، تسهیلات در مناطق زلزله زده کمک کرده و بسیاری از کار‌هایی که با تابلو دیگران در این مناطق انجام شده با منابعی که دولت تامین کرده به انجام رسیده است.
کد خبر: ۶۹۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳ 27 December 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، دکتر حسن قاضی زاده هاشمی در مراسم تجلیل از خیرین حوزه سلامت فعال در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه امروزدر شهرستان قصرشیرین برگزار شد، افزود:در هیچ کدام از این زلزله ها همچون زلزله کرمانشاه مردم ایران گسترده و منسجم به کمک نیامدند که البته نقش فضای مجازی در این خصوص را نباید انکار کرد.

وی خاطر نشان کرد:کمک ها و اقدامات صورت گرفته به حدی بود که شاخص های بهداشتی کرمانشاه نسبت به قبل از زلزله بهتر شده و دلیل آن نیز دسترسی بهتر مردم به خدمات بهداشتی و درمانی است.

وزیر بهداشت اظهار داشت: زلزله 6.4 ریشتری که اخیرا در استان کرمانشاه رخ داد به خوبی نشان داد که اگر درست عمل می کردیم و ساخت و سازهایمان اصولی بود، این خسارت ها وارد نمی شد.

قاضی زاده هاشی تصریح کرد: بیمارستان در حال ساخت پاوه تقریبا تمام شده و امیدواریم تا یک ماه آینده کارهای باقی مانده انجام  وتجهیزات مورد نیاز این بیمارستان تامین و دپو شده و بزودی افتتاح خواهد شد.

گفتنی است،در پایان مراسم از خیرین حوزه سلامت که در مناطق زلززله زده استان کرمانشاه فعالیت داشته اند، تقدیر شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار