معاون امور صنایع صنعت و معدن خراسان جنوبی با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال ۲۰۳ هزار و ۳۷۵ تن سیمان در قاین تولید شد، گفت: در این مدت ۱۱۶ هزار و ۵۵۲ تن سیمان قاین به کشورهای افغانستان و پاکستان صادر شد.
کد خبر: ۶۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 22 July 2015
عبدالعزیز کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: در سه ماه نخست امسال 203 هزار و 375 تن  سیمان قاین تولید شد.
وی با بیان اینکه میزان تولید سیمان در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 6.4 دهم درصد رشد داشته است، افزود: در این مدت 116 هزار و 552 تن سیمان قاین به کشورهای افغانستان و پاکستان صادر شد.
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: میزان صادرات سیمان قاین به افغانستان و پاکستان در این مدت 82.5 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشت.
کریمی افزود: با بررسی‌های انجام شده و انتخاب تجهیزات طرح توسعه آهک هیدراته شرکت سیمان قاین در حال انجام است و با اجرای این طرح مواد اولیه مورد نیاز فولاد قاین و موارد مصارف خراسان جنوبی تأمین می‌شود.
وی با اشاره به صادرات کاشی و سرامیک خراسان جنوبی اظهار داشت: در سه ماه نخست امسال 4 میلیون و 924 هزار مترمربع کاشی و سرامیک در خراسان جنوبی تولید شد.
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه میزان تولید کاشی و سرامیک در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد رشد داشته، گفت: در این مدت 18 فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری 285 میلیارد تومان در خراسان جنوبی صادر شد.
کریمی افزود: پروانه‌های بهره‌برداری صنعتی اشتغال برای 515 نفر در استان ایجاد شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل در بخش اشتغال 668 درصد رشد داشت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار