نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پیامی مشترک با تبریک توافق هسته ای ابراز امیدواری کردند: با همدلی و همزبانی ملت و دولت پیروزی ها تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۶۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 15 July 2015

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پیامی مشترک با تبریک توافق هسته ای ابراز امیدواری کردند: با همدلی و همزبانی ملت و دولت پیروزی ها تداوم داشته باشد.

به گزارش  اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی و محمد ناصر نیکبخت در این بیانیه پیروزی دولت و نظام اسلامی در عرصه دیپلماسی که با تلاش و کوشش شبانه روزی فرزندان غیور، شجاع و متدین انقلاب به دست آمده و موجبات خرسندی و خوشحالی رهبر معظم انقلاب و مردم سلحشور ایران را فراهم آورده است را به مردم شریف استان همدان تبریک گفتند.

امام جمعه و استاندار همدان عنوان کردند: سال 94 ، سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری شده با این پیروزی مزین شد تا دنیا شاهد باشد که ایران با وحدت و اتحاد کلمه حرف حق خود را بر کرسی نشاند و شجاعانه قدرت های برتر جهان را به پذیرش حقوق هسته ای مردم بزرگ ایران وادار کرد.

امام جمعه و استاندار همدان با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای هسته ای و تکریم رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری که اساس و منطق این پیروزی بر آن استوار است، از زحمات رییس جمهوری محترم و فرزندان انقلاب که در قالب تیم مذاکره کننده هسته ای فعالیت کردند، تقدیر وتشکر کرده و ابراز امیدواریی کردند با همدلی و همزبانی دولت و ملت پیروزی های ملت ایران در تمام برهه های تاریخی تداوم داشته باشد.

پس از ماه ها مذاکره سخت و فشرده ایران و دولت های عضو گروه 1+5 سرانجام این تلاش ها امروز سه شنبه به سرانجام رسید و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بیانیه مشترک جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 را پس از 22 ماه مذاکره سخت و فشرده در وین پایتخت اتریش قرائت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار