نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اجرای هرچه سریع‌تر رینگ سوم همدان گفت: امروز حریم شهر همدان به علت تعدد مجریان، حریم ناامنی است و رینگ سوم باعث حفظ حریم شهر می‌شود.
کد خبر: ۶۱۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ 03 June 2018
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اجرای هرچه سریع‌تر رینگ سوم همدان گفت: امروز حریم شهر همدان به علت تعدد مجریان، حریم ناامنی است ورینگ سوم باعث حفظ حریم شهر می‌شود.

به‌گزارش ایسنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرداری همدان، با تأکید بر اینکه با اجرای رینگ سوم همدان نجات پیدا می‌کند، افزود: عملیات اجرایی رینگ سوم شهر همدان هفته آینده آغاز خواهد شد به طوریکه انجام رینگ سوم شهر تحول عظیمی در شهریت و جایگاه همدان ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به ساخت‌وساز‌هایی که در حریم شهر انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم سبزینه، زیبایی و حریم همدان را حفظ کنیم هیچ راهی جز اجرای رینگ سوم نداریم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه رینگ سوم به ساخت‌وساز‌ها نظم می‌دهد، تصریح کرد: با اجرای رینگ سوم هیچ‌کس بدون اجازه نم‌یتواند ساخت‌وساز انجام دهد و به راحتی زمین خریدوفروش کرده و زمین به مردم پیش‌فروش کند و بدین‌گونه پول مستقیم به جیب مردم و شهرداری می‌رود.

وی از استاندار همدان خواست تا هیچ اداره‌ای نامه‌ای تایپ نکند مگر اینکه در بالای آن عنوان «همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین» نوشته شده باشد و افزود: شهرداری به سرعت همه تابلو‌های شهر را تغییر دهد و عنوان کلانشهر را نصب کند تا کسی که وارد همدان می‌شود، تاریخ و تمدن و کلانشهر بودن را لمس کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: استان همدان از همه استان‌های کشور و شهر‌های دنیا متمدن‌تر و پیشرفته‌تر است و باید این موضوع را به رخ دنیا بکشیم.

وی با اشاره به اجرای ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهر همدان و با بیان اینکه با رقم بسیار کمتر از این اعتبار می‌شود ۴۰۰ برابر این میزان همدان را نشان داد، خطاب به شهردار همدان گفت: باید از داشته‌های خود استفاده کنید و از ورودی همدان داشته‌های خود را به رخ بکشید.

حاجی‌بابایی یادآور شد: مسیر رفت و برگشت گنجنامه، امامزاده محسن (ع) و روستای ابرو و سداکباتان ۴ محور گردشگری بزرگ بوده که شامل خیابان‌های شهر همدان هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه امسال سال پررونقی در استان داریم، تأکید کرد: در سال ۹۷ منطقه ویژه مبتنی بر فناوری‌های برتر، پارک علم و فناوری باید در همدان افتتاح و بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی همدان و پردیس سینمایی همدان باید فعال شود.

وی با تأکید بر اینکه امسال پروژه تالار ۵۰۰۰ نفری همدان باید آغاز شود، خاطرنشان کرد: همچنین ظرف ۲ ماه آینده ساختمان و سالن ورزش باستانی بین‌المللی کلنگ‌زنی خواهد شد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه سال گذشته ۷.۵ میلیارد تومان اعتبار برای موزه منطقه غرب کشور تخصیص یافته، اما کاری آغاز نشده است، تصریح کرد: امسال نیز برای این پروژه ۱۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی با تأکید بر اینکه مشکل امروز مردم معیشت و اشتغال است، گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا این مشکل برطرف شود و ما هیچ نیازی به آمریکا نداریم و اروپا هم برای ما کاری نخواهد کرد بلکه باید همه در کنار هم به دور از حزب‌بازی کار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار