بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با رویکرد تکریم و مشارکت خیرین مدرسه ساز در ایمن سازی مدارس در یزد برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲ 13 May 2018

صافی مشاور وزیر آموزش پرورش در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان یزدضمن تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان ، گفت: همایش ارزشمندی که امشب در دارالعلم یزد برگزار شد حاکی از آن است که مردم یزد چقدر به مدرسه سازی و فرهنگ علم آموزی اهمیت می‌دهند.

وی با افتخار به پنجاهمین سفر خود به استان یزد، افزود: استان یزد، استان معلمان، دانش آموزان و دانشجویان است. معلمان کاشف و پرورش دهنده استعداد‌های آینده سازان این مرز و بوم هستند و خیرین مدرسه ساز با فراهم آوردن فضای آموزشی زمینه ساز تحقق این اهداف والا می‌باشند.

دانافر مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این مراسم آموزش و پرورش را رکن اول توسعه دانست و گفت: پیشرفت یک جامعه مدیون توجه به آموزش و پرورش است.

وی توسعه مدارس و فضا‌های آموزشی را از اولویت‌های آموزش و پرورش برشمرد و افزود: در استان یزد نقش خیرین مدرسه ساز در رشد شاخص‌های آموزشی وپرورشی چشمگیر است و پیگیری‌های آموزش و پرورش در این تعامل نیز نقش به سزایی داشته است.

دانافر با اشاره به حضور بیش از هزار خیر مدرسه ساز و مدرسه یار استان یزد در این جشنواره خاطرنشان کرد:مجمع خیرین استان در سراسر کشور رتبه اول را دارد و درسال گذشته بیش از ۴۰ میلیارد جذب اعتبارات خیری در یزد داشتیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد تصریح کرد:۳۵ درصد مدارس نیاز به تعمیر و بازسازی دارد که نیازمند کمک خیرین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار