نخستین همایش تخصصی هیئت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی نوزدهم و بیستم بهمن ماه، در قصرشیرین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 07 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم از کرمانشاه، در این همایش که با رویکرد کمک‌رسانی هیئت‌های مذهبی به زلزله‌دیدگان کرمانشاه و کرمان برگزار می‌شود، مدیران هیئت‌های مذهبی از سراسرکشور حضور خواهند یافت.

کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله‌های اخیر در کشور نقطه وحدتی شده است تا هیئت‌های مذهبی، نقش اجتماعی خود را بهتر و بیشتر ایفا کنند.

براین اساس نخستین همایش تخصصی هیئت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی به همت جامعه ایمانی مشعر و با حضور ۴۰۰ نفر از مدیران و خادمان هیئت‌های محوری از سراسر کشوربرگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این همایش در موضوعاتی مثل انقلاب اسلامی و ضرورت خدمت‌رسانی به مستضعفان، هیئت و خدمات اجتماعی، اصول خدمت‌رسانی و رسالت هیئت‌ها در شرایطبحرانی، تجربیات هیئت‌ها در عرصه خدمت‌رسانی، شیوه‌های جذب کمک‌های مردمی، الگوی ورود هیئت‌های مذهبی در کارآفرینی، تبیین عملیاتی شیوه ورود هیئت‌ها به مناطق زلزله‌زده وگزارش اقدامات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و جامعه ایمانی مشعر در زلزله اخیر همفکری می‌کنند.

همایش هیئت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی قالب‌های مختلفی همچون سخنرانی، ارائه تجربیاتِ مانای هیئتها، بازدید از نمایشگاه و تقدیر از فعالان عرصه خدمت‌رسانی را دستیابی بهاهداف خود برگزیده است.

این همایش تنها به گفتار اکتفا نکرده و تجربه‌ای عملی و میدانی را نیز در پیش روی شرکت‌کنندگان خود قرار می‌دهد؛ نمایندگان هیئت‌های مذهبی سراسر کشور، علاوه بر حضور درصحن اصلی همایش، با حضور در منطقه و بازدید از مناطق زلزله‌زده، از نزدیک با مشکلات مردم و نحوه ارائه کمک هیئت‌های مذهبی به زلزله‌زدگان آشنا خواهند شد.

تمامی فعالیت‌های خدمت‌رسانی اجتماعی هیئت‌های مذهبی در قالب پویش مردمی «هر هیئت، یک روستا» و با شعار «خادم هیئت، خادم مردم» به کار خود ادامه خواهد داد که تقویت اینپویش از اهداف این همایش است و تا این لحظه ۱۵۰ هیئت آمادگی خود را برای شرکت در این پویش اعلام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام پناهیان، حجت‌الاسلام موسوی، سعید جلیلی، سردار حمید اباذری، سردار سعید قاسمی، حسین یکتا، سید احمد عبودتیان و حاج مهدی رسولی برخی از سخنرانان این همایشهستند.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار