رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه هنوز تعداد قابل توجهی از خانواده‌ها زلزله‌زده غرب کشور فاقد کانکس بوده و در زیر چادر زندگی می‌کنند از وزیر کشور خواستاربسیج کردن مدیریت بحران کشور برای پایان دادن به این وضعیت ناخوشایند شد.
کد خبر: ۵۵۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 30 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،احمد صفری ، اظهار داشت: روز گذشته رحمانی‌فضلی، وزیر کشور را در دفتر کارش ملاقات کردم.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در خصوص جزئیات این ملاقات، اضافه کرد: وضعیت حاکم بر زندگی زلزله‌زدگان غرب استان کرمانشاه را تشریح کردم.

وی از وزیر کشور خواست که مدیریت بحران کشور را برای پایان دادن به وضعیت ناخوشایند زلزله‌زدگان بسیج کند و اضافه کرد: هنوز بخشی از این مردم در هوای سرد وطاقت‌فرسا زیر چادر بسر می‌برند و خطراتی جدی جان کودکان و خردسالان را تهدید می‌کند.

صفری ادامه داد: در محل اسکان و تجمع زلزله‌زدگان، امکانات اولیه بهداشتی مانند حمام و سرویس‌های بهداشتی به شدت با کمبود روبرو است و مردم از این لحاظ در مضیغه هستند وهمچنین مستاجران خانه‌های تخریبی کماکان در بلاتکلیفی قرار دارند.

نماینده مردم کرمانشاه با انتقاد از عملکرد بنیاد مسکن، اضافه کرد: بنیاد مسکن نتوانست وظایف خود را به درستی در قبال زلزله‌زدگان ایفا کند، آن‌ها حتی در محاسبات اولیه برای تعیین

میزان خسارت‌ها و تعداد کانکس‌های مورد نیاز، به خوبی عمل نکرده و برآورد دقیقی به دولت برای تخصیص اعتبار ارائه نداده به همین خاطر است که هنوز تعداد قابل توجهی ازخانواده‌ها فاقد کانکس بوده و در زیر چادر زندگی می‌کنند.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار