معاونت اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، اعلام کرد: افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه با فروش ۱۰۵ میلیون تومان بن کارت خرید کتاب همراه بود.
کد خبر: ۵۲۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 12 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه،صدرالله بابلی معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه عصر امروز(20 آبان) در محل نمایشگاه های دائمی استان کرمانشاه واقع در بوستان شاهد آغاز به کار کرد.

 وی با اشاره به عرضه 20 درصد تخفیف در نمایشگاه، افزود: در راستای حمایت و ترغیب دوستداران کتاب، بن کارت های الکترونیکی خرید کتاب با 20 تا 40 درصد تخفیف به بازدید کنندگان ارائه می شود.

 بابلی، نمایشگاه کتاب کرمانشاه را یکی از نمایشگاه های پر بازدید و پرفروش در کشور خواند و اظهار کرد: استقبال گسترده مردم و مسئولین از سیزدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه در گام اول با فروش 105 میلیون بن کارت خرید کتاب همراه بود.
 
وی با اشاره به استقرار بانک شهر در محل برگزاری نمایشگاه، عنوان کرد: بازدیدکنندگان با در دست داشتن کارت ملی و متناسب با مدرک تحصیلی خود می توانند از بن کارت های خرید کتاب  50 تا 100 هزار تومانی برخوردار شوند.
 
معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به اختصاص کارت های 50 هزار تومانی به مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس و کارت 100 هزار تومانی به بالاتر از لیسانس، عنوان کرد: هر فرد با ارائه کارت شناسی تنها یکبار می تواند از این بن کارت های الکترونیکی برخوردار شود.
 
وی خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال بازدیدکنندگان و حمایت از کتابفروشان، بن کارت های الکترونیکی خرید کتاب تا دو هفته پس از برگزاری نمایشگاه نیز جهت خرید در کتابفروشی ها معتبر است.
 
گفتنی است، نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه از (20 تا 25 آبان) صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 20 مهیای بازدید علاقه مندان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار