معاون امداد و نجات هلال احمر ‌کرمانشاه گفت: امدادگران هلال احمر استان ‌در ۶ ماه ابتدای سال به ۱۱ هزار و ۸۸۷ نفر حادثه‌دیده امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۵۱۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 25 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،پیمان یاوری با اشاره به آمار عملیات انجام شده توسط امداد و نجات هلال احمر استان کرمانشاه در 6 ماه گذشته اظهار داشت: امدادگران هلال احمر استان کرمانشاه در 6 ماه ابتدای سال در 485 حادثه به 11 هزار و 887 نفر امدادرسانی کردند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان کرمانشاه بیشتر حوادث را مربوط به حوادث جاده‌ای و کوهستان دانست و گفت: 401 نفر در این حوادث مصدوم شدند.

یاوری با بیان اینکه 298 نفر توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند، عنوان کرد: در 6 ماه ابتدای سال 485 حادثه در استان توسط امدادگران هلال احمر پوشش داده شده و در جریان این عملیات 418 نفر نجات یافتند که 120 نفر به‌صورت سرپایی و 298 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: شهرهای اسلام‌آباد غرب و کرمانشاه بیشترین آمار حوادث را به خود اختصاص داده‌اند که در اسلام‌آباد غرب دو پایگاه هلال احمر در حمیل و جاده حسن‌آباد وجود دارد.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان کرمانشاه از انجام 16 سورتی پرواز با بالگرد هلال احمر خبر داد و گفت: 523 آمبولانس نیز از ابتدای امسال تاکنون به محل حادثه اعزام شده‌اند.

یاوری تعداد تیمهای اعزامی در این مدت را 623 تیم اعلام و بیان کرد: دو هزار و 703 نجاتگر در این مدت به محل حادثه اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیشترین حوادث مربوط به جاده‌ای، کوهستان، آتش‌سوزی است، بیان کرد: 349 حادثه جاده‌ای، کوهستان 52 مورد، آتش‌سوزی 22 مورد، زلزله 2 مورد، سیل و آبگرفتگی 4 مورد و در حوادث شهری نیز 4 حادثه اتفاق افتاده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امداد و نجات هلال احمر در مناسبت‌هایی مانند راهپیمایی نیز به ارائه خدمت به همشهریان پرداخته است، اظهار کرد: در خدمات مناسبتی در 6 ماه ابتدای سال 10 هزار و 451 نفر از سازمان هلال احمر خدمات دریافت کرده‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار