قهرمان پرورش اندام آسیا گفت: باید وارد دنیای حرفه‌ای پرورش‌اندام شوم.
کد خبر: ۴۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 07 June 2015
قهرمان پرورش اندام آسیا گفت: باید در سال آینده میلادی با کسب عنوان قهرمان قهرمانان، وارد دنیای حرفه‌ای پرورش اندام شوم.

به گزارش فارس؛ مجتبی نوترکی با اشاره به وضعیت فعلی خود در رشته پروش‌ اندام اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات سبکی را انجام می‌دهم و در سال جاری فقط به استراحت می‌پردازم.در سال میلادی آینده سه مسابقه سنگین پیش‌رو دارم که باید در مسابقات قهرمانی جهان، آرنولد کلاسیک و مستر المپیا آماتور با رقبای خود پیکار کنم.

دارنده مقام سوم مسابقات مستر المپیا آماتور جهان در سال گذشته افزود: باید حداقل بتوانم در دو مسابقه مقام بیاورم تا قهرمان قهرمانان شوم و با دریافت مجوز حرفه‌ای خود بتوانم وارد دنیای حرفه‌ای پرورش اندام شوم.

وی صبر را لازمه یک ورزشکار برای رسیدن به مدارج بالا عنوان کرد و گفت: متأسفانه اکثر ورزشکاران ما به دنبال طی کردن ره صد ساله، در یک شب هستند.

نوترکی با بیان اینکه باید در این ورزش صبر را پیشه کرد زیرا با صبر می‌توان به مدارج بالا رسید، اضافه کرد: برای قهرمانی علاوه بر صبر باید یک برنامه‌ریزی مناسب داشت.

وی با حمایت از کادر اجرایی هیئت بدنساری و پرورش اندام استان گفت: مرتضی خدابنده‌لویی و کادرش حسابی در هیئت همدان موفق کار کردند و سنگ تمام گذاشتند. متأسفانه این هیئت با بودجه اندکی که در اختیار دارد نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد ولی با توجه به منابع محدود بهترین عملکرد را داشته‌ است.

وی با بیان اینکه امیدوارم حرکت خوب هیئت در پیشبرد ورزش بدنسازی استمرار داشته باشد، در ادامه استعدادهای موجود در ورزش استان را بی‌نظیر خواند و اضافه کرد: همدان از لحاظ استعداد، ظرفیت خوبی را دارد و ورزشکاران جوان بسیار مستعدی را در اختیار دارد.

نوترکی گفت: در حال شناسایی نخبه‌های این ورزش هستیم تا با مشاوره و زیرنظر گرفتن تمرینات آنها زمینه‌ای را فراهم سازیم تا به مدارج بالا در سطوح بین‌المللی برسند. استان ما باید با سرمایه‌گذاری به روی ورزشکارانی همچون مسکوت، جاویدان، شفیعی و... در آینده‌ای نزدیک از آنها بهره ببرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار