شب شعر رضوی جوانه‌ها (شعر برای کودک و نوجوان )با حضور شاعران شهرستان‌های درمیان و زیرکوه و شهر خضری سوم خردادماه در قاین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 10 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، سوم خرداد ٩٦ شب شعر رضوی جوانه‌ها با محوریت شعر برای کودک و نوجوان با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های درمیان و زیرکوه و شهر خضری به میزبانی شهرستان قاینات برگزار می‌شود.

 عباس میرزنگویی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاین با اعلام این خبر گفت:به‌منظور اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) شب شعر رضوی جوانه‌ها به میزبانی شهرستان قاینات و با حضور شاعران شهرستان‌های زیرکوه ، درمیان و شهر خضری برگزار می‌شود.
 
میرزنگویی ضمن تأکید بر حضور شاعران جوان و نوجوان و پیشکسوت این شهرستان‌ها خاطر نشان کرد آثار تولیدی و ارسالی باید برای گروه سنی الف و ب (کودک و نوجوان ) و در قالب شعر کلاسیک و شعر نو باشد .
 
وی افزود:آثار برگزیده و شاعران منتخب به جشنواره شعر رضوی جوانه‌ها که هم‌زمان با دهه کرامت مردادماه سال جاری در مرکز استان برگزار خواهد شد معرفی می‌شوند.

یادآوری می‌شود؛ جشنواره شعر رضوی «جوانه‌ها» از برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار