مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) و نیز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در صحن و سرای حرم مطهر رضوی با حضور زائران و مجاوران این حرم مطهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱ 23 April 2024
به گزارش تابناک رضوی، مراسم شب شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) و نیز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شامگاه سه‌شنبه، 4 اردیبهشت 1403 با قرائت زیارت امین الله توسط مهدی سروری شروع خواهد شد و در ادامه حجت‌الاسلام حسین اسلامی به ایراد سخنرانی و پس از آن رضا نظامی به قرائت دعای توسل خواهد پرداخت.
 
همچنین مراسم عزاداری روز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) و نیز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد مهدی رجبی در رواق امام خمینی، سخنرانی حجت‌الاسلام سید جواد پنجتنیان در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد و سخنرانی حجت‌الاسلام محمد حسین فرمانبر در رواق دار الحجة(عج) برگزار خواهد شد.
 
ویژه برنامه های شام شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) و نیز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) پس از نماز مغرب و عشا با قرائت زیارت امین الله توسط مهدی سروری آغاز و پس از آن سخنرانی حجت‌الاسلام محمد الهی خراسانی و نیز قرائت زیارت جامعه کبیره با حضور زین‌العابدین غلام در رواق امام خمینی(ره) ویژه زائران و مجاوران حرم مطهر تدارک دیده شده است.
 
بنابراین گزارش ویژه برنامه وفات حضرت عبد العظیم حسنى(ع) روز سه‌شنبه ساعت 17:00 و چهارشنبه ساعت 10:00 در رواق حضرت معصومه(س) ویژه خواهران برگزار خواهد شد.
 
 همچنین مجلسی به مناسب این ایام حزن انگیز با عنوان محفل اشک روز چهارشنبه همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر، صحن پیامبر اعظم، خروجی باب الهادی، مسجد صدیقی‌ها برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار