مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی:
مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: در دهه فجر امسال ۳۸ طرح اشتغال و خودکفایی مددجویان زیر پوشش این نهاد به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۳۶۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 25 January 2017
 رضا سلم آبادی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: برای بهره بردای از این طرح ها بالغ بر شش میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی همچنین از افتتاح ۴۸ واحد مسکن شهری و روستایی طی این دهه خبر داد و گفت:  این واحدها نیز با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به به بهره برداری می رسد.

 مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی همچنین به اهداء جهیزیه به ۱۹۳ زوج جوان زیر پوشش این نهاد اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی این جهیزیه ها سه میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال است.

سلم آبادی، پرداخت ۵۵۲ فقره وام کارگشایی به مددجویان زیر پوشش این نهاد را از دیگر برنامه های این دهه عنوان کرد و افزود: در این دهه هشت میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال وام کارگشایی از محل صندوق ولایت امداد به مددجویان پرداخت می شود.

اعزام ۶۷۵ مددجو به اردوهای زیارتی و سیاحتی

وی با بیان اینکه طی این دهه ۶۷۵ نفر از مددجویان به اردوهای زیارتی و سیاحتی اعزام می شوند، عنوان داشت: همچنین در دهه فجر امسال ۹ مورد نمایشگاه توانمندسازی، بیداری اسلامی و دستاورد انقلاب در سراسر استان برپا می شود.

دبیر کمیته همیاری و تشکل مردمی ستاد دهه فجر خراسان جنوبی به برگزاری دوره آموزشی اداری و مددجویی طی این دهه اشاره کرد و افزود: به مناسبت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی برای دو هزار و ۵۸۴ نفر از مددجویان و نیروهای پرسنلی دوره آموزشی برگزار می شود.

سلم آبادی، برگزاری هفت مورد مسابقه فرهنگی و سه مورد مسابقه ورزشی، توزیع ۱۸۰ مورد توزیع کالا بین ایتام و محسنین شهرستان قاینات، ۵۰ مورد سبد غذایی در زیرکوه،   ۱۱۸ دستگاه یخچال و ۲۰۰ دستگاه آبگرمکن در سربیشه،   توزیع دو هزار و ۶۸۰ سبد غذایی، بهداشتی و سبد غذایی کودکان در طبس، توزیع ۱۰۰ مورد جهیزیه در استان، توزیع دو هزار و ۱۶۳ تانکر ذخیره آب و پنج هزار و ۸۱ چراغ نفتی را از دیگر پروژه های این دهه عنوان کرد.

وی همچنین از افتتاح ۱۱ پروژه مجمع خیرین مدرسه ساز در این دهه خبر داد و گفت: در این دهه از ۱۷ طرح هادی و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی بنیاد مسکن خراسان جنوبی نیز بهره برداری می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار