مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمانشاه:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت: تامین آب آشامیدنی مورد نیاز و رفع مشکلات موجود در این بخش نیازمند تعویض شبکه های آبرسانی است که در صورت تامین اعتبار لازم، نسبت به انجام این مهم اقدام خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 02 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، ایرج شهبازی روز دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات حوزه آبرسانی سرپل ذهاب اظهار داشت: با توجه به خشکسالی های متوالی و کاهش چشمگیر منابع تامین آب، مشکلاتی در روستاهای این شهرستان وجود دارد.
وی بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه برنامه تعمیر خطوط فرسوده انتقال آب روستایی را به منظور افزایش راندمان آن در روستاهای سرپل ذهاب، در دست اقدام دارد.
وی افزود: به منظور تعویض خط انتقال آب روستایی، از صندوق ملی توسعه 18 میلیون ریال اعتبار به چهار روستای امامیه علیا، امامیه سفلی، گنجوره و نقاره کوب در بخش قلعه شاهین از توابع شهرستان سرپل ذهاب تخصیص یافت و هم اکنون این طرح با میانگین پیشرفت فیزیکی 50 درصد توسط پیمانکار در حال انجام است.
وی ادامه داد: توسعه شبکه داخلی و خط انتقال آب در روستاهای سرباغ گلین، قورچی باچی، کانی عزیز و قره بلاغ از توابع سرپل ذهاب نیز در صورت تامین اعتبار، در دستور کار قرار خواهد گرفت.
فرماندار سرپل ذهاب نیز در سخنانی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش هدر رفت آب و توزیع عادلانه آن را داشتن شبکه‌های سالم عنوان کرد و گفت: درصدد رفع مشکلات خطوط انتقال شبکه آبرسانی روستایی در سرپل ذهاب هستیم.
جهانبخش حیدری افزود: رفع مشکلات موجود در حوزه آب و فاضلاب روستایی، در اولویت کاری مسوولان سرپل ذهاب است و برای تحقق این مهم بی شک از تمام ظرفیت های موجود استفاده خواهد شد. 
وی اضافه کرد که به علت کمبود اعتبار مورد نیاز، توسعه شبکه آبرسانی شهرک زراعی در روستای قره بلاغ از توابع سرپل ذهاب نیازمند مشارکت و همکاری مردم ، دهیاری و اداره آب و فاضلاب روستایی است.
وی گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، مشکل فرسودگی خطوط انتقال آب و توزیع آن در روستاهای سرپل ذهاب رفع می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار