رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه:
کرمانشاه- رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه گفت: نقدینگی وجوه نظام برنامه و بودجه بیشتر از محل مالیات و نفت تامین می شود که باید این نگرش را تغییر دهیم.
کد خبر: ۳۵۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷ 01 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، طهمورث الیاسی امروز یکشنبه در کارگاه آموزشی "تشریح ابزارهای تامین مالی و تسویه بدهی ها" که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در راستای برنامه اقتصاد مقاومتی باید رویکردها، روشها و ابزار تامین مالی را تغییر دهیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه افزود: در این راستا به منابع مالی نیاز داریم و باید برای بدست آوردن آنها تلاش کنیم و به روشهای مختلف آن منابع را تامین کنیم.

الیاسی اظهار داشت: یکی از رویکردهایی که در چهارچوب برنامه های توسعه بر آن تاکید شده اسناد خزانه، اوراق خزانه و مشارکت هست که باید برای تحقق آن برنامه ریزی کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: با توجه به ضرورت و بار مالی که برنامه ششم توسعه دارد حدود ۷۰۰ هزارمیلیارد تومان برای تحقق اهداف نیاز داریم.

الیاسی گفت: حدود ۴۳۵ هزار میلیارد تومان اعتبار مالی نیاز هست که باید تامین شود.

این مسئول بیان کرد: اقتصاد مقاومتی ما تا حدودی بانک محور است و نظام برنامه و بودجه بیشتر بر مباحث مربوط به تامین وجوه نقدینگی از محل مالیات و نفت تامین می شود که باید این نگرش را تغییر دهیم.

وی گفت: تامین مالی پروژه هایی که در اولویت قرار دارد در سفر دکتر نوبخت مقرر شد که در این راستا به استان چه به صورت نقدی و چه اسناد خزانه کمک شود اما این کافی نیست و باید همه دستگاههای اجرایی در این خصوص تلاش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار