مدیرکمیته امداد شهرستان درمیان:
مدیر کمیته امداد درمیان گفت: 180 نوعروس این شهرستان در نوبت دریافت جهیزیه از این نهاد حمایتی هستند، برای تامین جهیزیه آنها سه میلیارد و 600 میلیون ریال بودجه نیاز است.
کد خبر: ۳۳۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 21 November 2016
احمد بصیری پور افزود: یکی از فعالیت های کمیته امداد برای رفاه خانواده های نیازمند، تامین جهیزیه نوعروسان است، این مهم یکی از دغدغه های روزمره خانواده هاست.
وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری برای 111 نوعروس با صرف 2 میلیارد و 220 میلیون ریال هزینه کمک جهیزیه پرداخت شد و به هر عروس 20 میلیون ریال کمک جهیزیه پرداخت می شود.
وی ادامه داد: همچنین به مناسب هفته بسیج(30آبان الی 6آذر) 16 مورد کمک جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد پرداخت می شود.
به گفته وی در قرآن کریم و متون دینی توصیه فراوانی نسبت به ازدواج شده است و افراد خیر و خانواده‌هایی که دارای تمکن مالی هستند در تهیه جهیزیه نوعروسان، به خانواده های نیازمند کمک کنند.
به گزارش ایرنا، بصیری پور اظهارکرد: این نهاد نیازمند حمایت و کمک های خیرین در تامین جهیزیه نوعروسان است تا بتواند خانواده های محروم و آسیب پذیر را یاری و گره ای از مشکلات آنان باز کند.
وی عنوان کرد: با توجه به کمبود بودجه نیازمند حمایت خیرین برای تامین جهیزیه افراد نیازمند جامعه هستیم.
وی یادآور شد: هم اکنون چهار هزار خانوار شامل 10 هزار نفر جمعیت تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هستند.
شهرستان درمیان حدود 57هزار نفر جمعیت دارد.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول70 کیلومتر با افغانستان مرز دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار