خبر های کوتاه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی؛
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: از آنجایی که این استان در مسیر عبور زائران اربعین حسینی و حرم مطهر امام رضا(ع) قرار گرفته است پلیس آمادگی کامل برای تأمین امنیت زائران را دارد.
کد خبر: ۳۲۹۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 15 November 2016
 سرتیپ مجید شجاع ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی افزود: در این راستا برای تامین امنیت زائران و تسهیل در روند آمد و شد آنان و وسایط نقلیه، تدابیر خاص انتظامی و تمهیدات ترافیکی ویژه ای در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: با تلاش تمامی نیروهای امنیتی و انتظامی وضعیت بسیار مطلوبی در مسیر حرکت زائران اربعین در سطح استان حاکم است و به منظور برقراری هرچه بیشتر امنیت و کنترل وضعیت ترافیکی نیز تعداد گشت های انتظامی افزایش یافته است.
وی یادآور شد: ایجاد امنیت عزاداران حسینی یکی از ماموریت های مهم نیروی انتظامی استان است و ماموران انتظامی برای انجام این مأموریت آماده اند.

** یک کشته بر اثر واژگونی وانت تویوتا در شهرستان قاینات
فرمانده انتظامی قاینات از واژگونی یک دستگاه خودرو وانت تویوتا و کشته شدن راننده آن در این شهرستان خبر داد و گفت: این سانحه در جاده آرین شهر- سرایان رخ داد.
سرهنگ اسماعیل واعظی افزود: در این سانحه راننده خودرو و سرنشین به شدت مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل که وی بر اثر جراحات وارده ناشی از تصادف در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرد.
وی گفت: کارشناس پلیس راه علت حادثه را خواب آلودگی و انحراف از مسیر توسط راننده وانت تویوتا اعلام کرد.

** کشف 102میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان فردوس
فرمانده انتظامی فردوس از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل 102میلیون ریال کالاق قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: این کالاها در اجرای طرح ممنوعیت ورود کالای قاچاق از خودرو مذکور که از یزد عازم خراسان رضوی بود بدست آمد.
سرهنگ محمد هوشنگی گفت: در بازرسی از این خودرو، 682 ثوب انواع البسه خارجی قاچاق که فاقد هرگونه اسناد گمرکی بود کشف و 2 نفر متهم نیز دستگیر شدند.

**توقیف پژو پارس با 15میلیون ریال خلافی در شهرستان قاینات
فرمانده انتظامی شهرستان قاینات از توقیف یک دستگاه پژو پارس با خلافی 15میلیون و 650 هزار ریال خبر داد و گفت: این خودرو در راستای برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز هنگام کنترل خودروهای عبوری متوقف شد.
سرهنگ اسماعیل واعظی افزود: برابر ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودرو های متخلف با خلافی بیش از 10 میلیون ریال جلوگیری و در صورت مشاهده توقیف می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار