حجت الاسلام علی اکبر کیخا در نشست شورای فرهنگ عمومی در سرسرای دفتر امام جمعه زابل افزود: طرح های پیشنهادی شورای فرهنگ عمومی به سایر شهرستانهای منطقه سیستان ارائه شود.
کد خبر: ۳۲۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹ 02 November 2016
وی اظهار داشت: همواره در آغاز سخنرانی ها عامدانه پیشینه و تاریخ پر افتخار سیستان را مطرح می کنم چرا که باید نگاه به این منطقه تغییر کند.
امام جمعه زابل بررسی فنی و کارشناسانه معضل تکدی گری و متکدیان در سطح شهر زابل را خواستار شد و گفت: مهمانان، گردشگران و مسافران هنگام ورود به منطقه و شهر زابل با متکدیان زیادی روبه رو می شوند که این موضوع چهره شهر را نامناسب و زشت جلوه می دهد ضروری است برای این معضل چاره اندیشی اساسی صورت گیرد.
وی ادامه داد: شرکت توزیع برق زابل نسبت به روشنایی کامل خیابانهای سطح شهر اقدام کند تا فضای حاکم بر شهر با نشاط و زیبا شود.
حجت الاسلام کیخا بیان کرد: تعیین نام های اماکن، میادین و خیابان ها در نشست های شورای فرهنگی عمومی مطرح و بررسی شود و به تصویب اعضای شورا برسد.
امام جمعه زابل تصریح کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی به صورت ماهانه با دستور مشخص برگزار شود.
معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل نیز گفت: برای جلسات، شوراها و نشست های مختلف ضوابط و مقرراتی مشخص کرده است که در صورت عدم اجرای آن به موازی کاری و تقابل منجر می شود و کار به نتیجه نمی رسد.
هوشنگ ناظری ادامه داد: افزایش متکدیان را نباید مستقل از موضوعات اقتصادی دید چرا که 90 درصد متکدیان معتاد هستند.
وی اظهار داشت: اعتقاد به برنامه ریزی برای آینده باید در دستور کار مدیران باشد.
زابل از جمله پنج شهرستان حوزه سیستان در 205 کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار