رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر کرمانشاه:
رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزشکار استان گفت: سالن ورزشی وزنه‌برداری کیانوش رستمی در کرمانشاه افتتاح و رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۳۲۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 30 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،سالار احمد‌زاده از برگزاری مراسمی طی روزهای آینده با عنوان ورزش‌های باستانی و پهلوانی و مناسبت گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه خبر داد.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر کرمانشاه بیان کرد: مراسم مذکور به دلیل تقارن با فرارسیدن ایام اربعین در راستای اسکان و پذیرایی از زوار امام حسین(ع) و... طی روزهای آینده در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گفته این مسؤول، مراسم ورزش باستانی‌کاران به مناسبت سالروز ورود مقام معظم رهبری در استان به دلیل تقارن با ایام سوگواری محرم، با تاخیر برگزار می‌شود.

احمدزاده مهم‌ترین سیاست‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه را تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور و قهرمانان المپیک به‌صورت مستمر و سالانه عنوان کرد و یادآور شد: در طول سال‌جاری نیز از ورزشکاران مدال‌آور کرمانشاه قدردانی می‌شود.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر کرمانشاه از انجام توسعه زیرساخت‌ها و فضاهای مسقف ورزشی خبر داد و افزود: این سالن ورزشی به‌عنوان نخستین سالن چندمنظوره ورزشی وزنه‌برداری قهرمان کیانوش رستمی با حضور آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افتتاح و رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به تکمیل و تجهیز چند سالن چندمنظوره و نیمه‌کاره در استان، تصریح کرد: ورزش همگانی در مناطق شهرداری کرمانشاه با رویکرد نشاط، حرکت و شعار تندرستی تعریف شده و مورد تاکید است.

به گفته احمدزاده، بیش از18 مربی زن و 20 مربی مرد در محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه به آموزش رایگان ورزش همگانی برای اقشار و آحاد جامعه در راستای توسعه سلامت و ترویج ورزش می‌پردازند‌.

این مسؤول گفت:‌ طی روزهای گذشته نیز در اکثر زورخانه‌های و ورزشگاه‌های استان مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم برگزار شد.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر کرمانشاه اظهار داشت: اکثر فضاها و اماکن ورزشی استان مرمت شده است و تجهیزات ورزشی مورد نیاز برای برخی از سالن‌ها تهیه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار