کد خبر: ۲۹۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ 22 September 2016
به گزارش تابناک یزد،مجموعه تئاتر‌ شهر هم‌زمان با آغاز هفته دفاع‌مقدس، میزبان پنج اثر نمایشی با موضوع جنگ می‌شود.

 هم‌زمان با آغاز هفته دفاع‌مقدس از 31 شهریور، مجموعه تئاتر‌ شهر میزبان پنج نمایش خواهد شد که هر یک از زاویه دید خود جنگ را روایت می‌کنند.

در سالن اصلی این مجموعه از چهارم مهر، نمایش «سردار» به نویسندگی نادر برهانی‌مرند روی صحنه می‌رود. حسین پاکدل، فریدون محرابی، نسیم ادبی و هدایت هاشمی از جمله بازیگران «سردار» هستند.

سالن سایه نیز اگر‌چه از 17 شهریور، میزبان نمایش «صبح‌به‌خیر» با محوریت جنگ و فداکاری به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی شده است که اجرای آن تا دهم مهر ادامه دارد اما از 31 شهریور نمایش «کلارینت» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی فرید یوسف‌پور هم در آن اجرا می‌شود. «صبح‌به‌خیر» هر روز در دو نوبت 18 و 19:30 و «کلارینت» ساعت 21 روی صحنه می‌روند تا سالن سایه شاهد دو روایت گروه مانی از جنگ باشد.

«فصل بهار‌نارنج»، چهارمین نمایش دفاع مقدسی تئاتر شهر است که به نویسندگی محمود ناظری و کارگردانی غلامرضا عربی پیش از این در فروردین و اردیبهشت سال جاری در خانه نمایش اداره تئاتر اجرا شد و در پنجمین جشنواره «تئاتر شهر» هم حضور داشت. این نمایش با حضور هشت بازیگر نابینا و به مدد همکاری کارگردان آن با فرهنگسرای بهمن از روز سه‌شنبه ششم مهر هر شب ساعت 18 در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر‌شهر روی صحنه می‌رود.

در محوطه مجموعه تئاتر‌شهر نیز نمایش «سینا، سینا، دریا» به نویسندگی عباس عبدالله‌زاده و کارگردانی علیرضا مهران از یکشنبه چهارم مهر در قالب نمایش خیابانی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
خبرانلاین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار