رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه:
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: کار سرشماری نفوس و مسکن این دوره به دو شیوه اینترنتی و دستی صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۲۹۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷ 15 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا، طهمورث الیاسی بختیاری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور مقیمی قائم مقام وزیر کشور در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیش بینی می شود امسال 50 درصد افراد و خانواده ها از طریق اینتنرتی اطلاعات لازم در خصوص سرشماری نفوس و مسکن را وارد کنند.
وی افزود: مرحله اول طرح که از سوم تا بیست و پنجم مهر خواهد بود کار سرشماری به صورت اینترنتی و از طریق سامانه sarshomari95.ir انجام می شود که افراد می توانند با مراجعه به آدرس اعلام شده نسبت به تکمیل فرم خواسته شده و وارد کردن مشخصات خود و خانواده اشان اقدام و کد رهگیری دریافت کنند.
الیاسی یادآور شد: از 25 مهر تا 25 آبان نیز کار دستی سرشماری نفوس و مسکن آغاز و در این مرحله ماموران آمارگیر به درب منازل مردم مراجعه می کنند.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در هنگام مراجعه ماموران سرشماری در صورتی که خانوار به صورت اینترنتی ثبت نام کرده باشند تنها کد رهگیری را در اختیار مامور سرشماری قرار می دهند و اگر هم این کار را انجام نداده باشند اطلاعات لازم را در اختیار همکار ما قرار می دهند.
وی یادآور شد: امیدوارم با همکاری خوب مردم کرمانشاه تا پایان سال جاری نتایج کامل سرشماری به آن ها اعلام شود..
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار