استاندار خراسان جنوبی:
استاندار خراسان جنوبی از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال به منظور آبرسانی به روستاهای کوچک در استان خبر داد و گفت: مقرر شد آبرسانی بهداشتی به روستاهای کوچک تا سقف اعتباری ۳۰ میلیارد ریال از سوی آب و فاضلاب کشور انجام شود.
کد خبر: ۲۹۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸ 08 September 2016


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید علی اکبر پرویزی  نتایج نشست کاری با چند تن از معاونان رئیس جمهوری و معاونان وزرا و مهمترین مباحث و موضوعات کاری استان را تشریح کرد.

وی در دیدار با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، به ظرفیت های معدنی استان اشاره کرد و اظهار داشت: استفاده بهینه از معادن و ظرفیت های معدنی استان می تواند ضمن ایجاد اشتغال به رونق اقتصادی استان نیز کمک کند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در این دیدار مقرر شد مشکلات معادن ذغال سنگ طبس و تهیه طرح جامع و فاینانس طرح پروده 4و فولاد قاین به طور ویژه بررسی و اقدام شود.

مقام عالی دولت در خراسان جنوبی در دیدار با معاون وزیر نیرو در امور برق، به گذر رسمی ماهیرود اشاره کرد و افزود: انتقال خط 132 کیلووات از درح به مرز می تواند فعالیت های اقتصادی را در این استان تسهیل کند که تصمیماتی در زمینه اجرای طرح اتخاذ شد.

پرویزی، در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، به خشکسالی های چندین ساله در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بالغ بر 400 روستای استان به وسیله تانکر آبرسانی می شوند که از این رو انتقال آب با اجرای خط لوله می تواند ضمن انتقال آب شرب سالم و بهداشتی در جهت تثبیت و نگهداشت جمعیت در روستاها و مناطق مرزی نیز بسیار کمک کننده باشد.

وی همچنین درمذاکره با معاون شرکت توسعه زیر ساخت در امور بزرگراه ها و مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور راه روستایی، به مشکلات استان در حوزه راه ها و محورهای مواصلاتی اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، مقرر شد ظرف یک ماه آینده بدهی پیمانکاران در حوزه راه های روستایی تأمین اعتبار و پرداخت شد.

وی در نشست کاری با معاون توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری، توسعه روستایی را از سیاست های مهم کاری دولت تدبیر و امید دانست و تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده مقرر شد پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در روستاها و شرکت های تعاونی روستایی تسهیل گردد.

وی از اختصاص  30 میلیارد ریال به منظور آبرسانی به روستاهای کوچک در استان خبر داد و افزود: با قول مساعدی که در این زمینه داده شد مقرر شد آبرسانی بهداشتی به روستاهای کوچک تا سقف اعتباری30 میلیارد ریال از سوی آب و فاضلاب کشور به انجام برسد.

استاندار خراسان جنوبی در دیدارهایی جداگانه با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس گمرکات ایران، رئیس شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی کشور، معاون وزیر نیرو در امور برق، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، معاون شرکت توسعه زیر ساخت در امور بزرگراه ها و مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور راه روستایی، معاون توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری و معاون رئیس جمهوری در امور مجلس، دیدار و مهمترین مشکلات و مباحث کاری استان را مورد ییگیری جدی قرار داد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار