مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان جنوبی، گفت: 56 دستگاه دوربین ثبت تخلف رانندگی در راههای استان نصب شده است که در آینده نزدیک با حضور مسئولان استانی و کشوری رسما به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۲۸۶۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 28 August 2016
به گزارش روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان جنوبی، ابراهیم نصری، افزود: به مناسبت هفته دولت سه شرکت حمل و نقل و مسافربری در شهرستان های قاینات، نهبندان و طبس راه اندازی شد.
اجرای طرح نصب دوربین های مدار بسته از ابتدای تیرماه 95 در استان شروع شده و با همکاری شرکت های برق و مخابرات، تکمیل و به بهره برداری می رسد.
هزینه اجرای این طرح با احتساب مدت پنج سال نگهداری از زمان اجرا بیش از 150 میلیارد ریال اعتبار سنجی شده و اجرای این طرح بخشی از یک قرارداد کلی است که در کشور در حال اجراست.
با اجرای سیستم های حمل و نقل هوشمند در محورهای استان و توجه رانندگان به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش تصادف و تلفات رانندگی خواهیم بود.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی چندی قبل طول راه های استان را 16 هزار و 222 کیلومتر ذکر کرد که به گفته وی مجموع طول راه های اصلی استان، هزار و 33 کیلومتر است.
مهدی جعفری طول راههای فرعی استان را سه هزار و 691 کیلومتر، طول راه های روستایی را 11 هزار و 160 کیلومتر (آسفالت 5168 کیلومتر) و طول راه های شریانی استان را حدود دو هزار کیلومتر ذکر کرد که 70 درصد راه های استان هنوز نیاز به روکش دارد.
خراسان جنوبی با 151هزار کیلومتر مربع مساحت پس از سیستان و بلوچستان و کرمان سومین استان پهناور ایران است.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار