ورود خدام حرم رضوی به خضری؛
همزمان با دهه کرامت، خدام حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) حامل پرچم متبرک ‌آستان قدس رضوی در قالب کاروان زیرسایه خورشید وارد شهر خضری شدند
کد خبر: ۲۷۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ 08 August 2016
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از ستاد خبری جشنواره زیر سایه خورشید خراسان جنوبی، کاروان خدام رضوی که متشکل از چهار خادم و یک مبلغ است با همراه داشتن پرچم سبز رضوی (علیه السلام) عصر دیروز در میان استقبال پرشور مردم وارد شهری خضری دشت بیاض استان خراسان جنوبی شدند.

 این کاروان در ابتدا به امامزاده عبدالله روستای کارشک در ۱۲ کیلومتری شهر خضری رفت که مردم با دود سپند و ذبح گوسفند، استقبال کم نظیری از خدام حرم امام رضا(علیه السلام) کردند. مردم در این مراسم ضمن تبرک جستن به پرچم سبزرنگ رضوی، به زیارت بقعه متبرکه امامزاده عبدالله رفتند و دل های خود را راهی صحن و سرای امام رئوف کردند.

 با ورود خدام؛ گاز خانگی منازل روستای کرغند وصل شد

همچنین کاروان خدام رضوی به روستای کرغند رفته و با ورود آنها گاز خانگی منازل مردم این روستا وصل شد.

 حجت الاسلام جلالیان مبلغ این کاروان در جمع مردم روستای کرغند گفت: آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت، کاروان خدام رضوی را در قالب کاروان های زیر سایه خورشید به سراسر ایران اسلامی و برخی از کشورهای مسلمان اعزام می کند.

 وی ادامه داد: این کاروان ها با سه هدف «بردن پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (علیه السلام) به بین مردم، ترویج موضوع مهم زیارت از بعید و تقویت ولایتمداری و ولایت پذیری مردم» به سراسر کشور می رود.

 حضور خدام رضوی در زادگاه شهید کاوه

همچنین کاروان خدام رضوی در جمع مردم روستای شهیدپرور بیهود از توابع شهرستان قاینات حضور یافت. روستای بیهود زادگاه شهیدکاوه است و ۶۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و بیش از یک هزار نفر ساکن دارد.

مردم این روستا با ذبح گوسفند و پخش شیرینی از خدام حرم رضوی استقبال گسترده ای کردند. سفیران عشق بر سر مزار شهدای این روستا حاضر شده و با قرائت فاتحه یاد و نام شهدای انقلاب را گرامی داشته و به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار