استاندار خراسان جنوبی:
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید با مدیریت لازم جلوی توسعه اعتیاد را بگیریم، گفت: مبارزه و مقابله لازم است اما اگر مبارزه اجتماعی صورت نگیرد و خانواده‌ها آگاهی لازم را پیدا نکنند این مبارزه نمی‌تواند کارساز باشد.
کد خبر: ۲۷۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 02 August 2016
 سید علی‌اکبر پرویزی  در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی، اظهار داشت: کمیته فرهنگی مواد مخدر استان باید به صورت جدی به بحث مواد مخدر در استان توجه ویژه‌ای کند.

وی گفت: باید وضعیت اسفبار کسانی که در کشور دچار مواد مخدر هستند از طریق صداوسیما و کمیته فرهنگی نشان داده شود تا خانواده‌ها به صورت کامل از تهدیداتی که مواد مخدر می‌تواند ایجاد کند، آگاه شوند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: خانواده‌ها در زمینه مبارزه با مواد مخدر حساسیت داشته باشند چراکه با داشتن حساسیت می‌توانند جلوی معضل اعتیاد را بگیرند.

پرویزی با بیان اینکه باید با مدیریت لازم جلوی توسعه اعتیاد را بگیریم، تصریح کرد: مبارزه و مقابله لازم است اما اگر مبارزه اجتماعی صورت نگیرد و خانواده‌ها آگاهی لازم را پیدا نکنند این مبارزه نمی‌تواند کارساز باشد.

وی با بیان اینکه باید مسیرهای پرخطر ورود مواد مخدر در استان بسته شود، ادامه داد: بیشترین حمل‌ونقل مواد مخدر از طریق مبادی رسمی کشور صورت می‌گیرد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه صورت گرفتن بیشترین حمل و نقل از طریق مبادی رسمی کشور جای تاسف دارد، خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش وزارت خارجه حدود 80 درصد از مواد مخدر از سه مرز سیستان و بلوچستان، دوغارون و ماهیرود وارد شرق کشور می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار