در مسابقات بین‌المللی قهرمانی کاراته سبک ساکاماتو
در دومین دوره از مسابقات بین‌المللی قهرمانی کاراته کیوکوشین سبک ساکاماتو بانوان شهرستان طبس خراسان جنوبی 6 مدال رنگارنگ را به دست آوردند.
کد خبر: ۲۷۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 01 August 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در دومین دوره از مسابقات بین‌المللی قهرمانی کاراته کیوکوشین سبک ساکاماتو بانوان خراسان جنوبی خوش درخشیدند.

در این ماراتن بین‌المللی معصومه پارسا، الهه رحیمی، عادله رحیمی، فاطمه زمانی، آرمیتا شمس، آرزو اکبری، ریحانه باقری، مهشید رجبی‌راد، سعیده سادات کوچکی‌زاده، هانیه حسن‌زاده و زهرا کوچکی‌زاده کاراته‌کاهای شهرستان طبس بودند که به نمایندگی از خراسان جنوبی به رقابت پرداختند.

هانیه حسن‌زاده در بخش کمیته مسابقات بین‌المللی قهرمانی کاراته کیوکوشین سبک ساکاماتو با گردن آویز طلا بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش کاتا این دوره از مسابقات الهه رحیمی و فاطمه زمانی با گردن‌آویز نقره نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

 سعیده سادات کوچکی‌زاده، عادله رحیمی و ریحانه باقری نیز در بخش کاتا دومین دوره از مسابقات بین‌المللی قهرمانی کاراته کیوکوشین سبک ساکاماتو با گردن آویز برنر در جایگاه سوم قرار گرفتند.

بنا به رأی کمیته فنی این دوره از رقابت‌ها آرمیتا شمس به عنوان بهترین کاراته‌کای نوجوان انتخاب و طلایی شد.

مربیگری تیم کاراته بانوان خراسان جنوبی در دومین دوره از مسابقات بین‌المللی قهرمانی کاراته کیوکوشین سبک ساکاماتو را خانم سن‌سی زهرا تقیان برعهده داشت و سرپرستی ورزشکاران نیز بر عهده خانم‌ها قوسیان‌مقدم و مهدوی بود.

گفتنی است: میزبانی این ماراتن بین‌المللی بر عهده استان یزد بود که بیش از 500 کاراته‌کا از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسپانیا، ژاپن، عراق، پاکستان و افغانستان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دو بخش آقایان و بانوان برای کسب قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار