دبیر هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان گفت: سال گذشته در قهاوند بیش از ۶۷ میلیون تومان در جشنواره هفدهم تعهد شده که بیش از ۹۰ درصد آن محقق شده است.
کد خبر: ۲۲۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 09 May 2016
دبیر هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان گفت: سال گذشته در قهاوند بیش از ۶۷ میلیون تومان در جشنواره هفدهم تعهد شده که بیش از ۹۰ درصد آن محقق شده است.

به گزارش کمیته فرهنگی و تبلیغی هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان، جعفر غفوریان در جشنواره خیرین بخش قهاوند با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز از سال ۱۳۷۷ با حضور خیرین در سطح کشور برگزار می‌شود و در شهر قهاوند نیز این جشنواره برگزار شد.

وی افزود: برگزاری این جشنواره‌ها درواقع تقدیر از عملکرد همکاران، خیرین و کسانی است که در راستای تعلیم و تربیت فرزندان جامعه با انفاق اموال خود به ساخت و احداث فضاهای آموزشی کمک می‌کنند.

معاون جذب مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با اعلام اینکه ۶۷۵ خیر در سطح استان به امر مدرسه‌سازی کمک می‌کنند، تصریح کرد: تاکنون ۱۲۰ کلاس درس در استان توسط خیرین مدرسه‌ساز ساخته‌شده است.

وی به عملکرد جشنواره هفدهم در بخش قهاوند اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته در قهاوند بیش از ۶۷ میلیون تومان در جشنواره هفدهم تعهد شده که بیش از ۹۰ درصد آن محقق شده است.

غفوریان ادامه داد: کار بزرگی که خیرین مدرسه‌ساز انجام می‌دهند را نمی‌توان با خط‌کش‌های مهندسی اندازه‌گیری کرد و ارزش کار خیران ماندگار است و قابل ارزش‌گذاری نیست و بسیار ارزشمند است.

وی بابیان اینکه مدرسه میراثی ماندگار است که هرسال به بار می‌نشیند، عنوان کرد: 

غفوریان اداره کل نوسازی مدارس را متولی ساخت‌وساز و تعمیر مدرسه دانست و تأکید کرد: تاکنون ۱۲۳ میلیارد تومان در هفده دوره جشنواره برای مدرسه‌سازی در سطح استان جمع‌آوری‌شده و همه این ارقام پول نبوده بلکه کمک در حوزه‌های دیگر مانند خرید مصالح ساختمانی، تجهیزات مدارس و... بوده است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از خیرین مدرسه‌ساز تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار