مسئول کمیته فرهنگی و تبلیغی هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران استان در انعکاس اخبار جشنواره خیرین مدرسه‌ساز همکاری مناسبی با ستاد جشنواره دارند.
کد خبر: ۲۲۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 07 May 2016
مسئول کمیته فرهنگی و تبلیغی هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران استان در انعکاس اخبار جشنواره خیرین مدرسه‌ساز همکاری مناسبی با ستاد جشنواره دارند.

به گزارش کمیته فرهنگی و تبلیغی هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان، علی نظری موفق در جلسه ستاد خیرین مدرسه‌ساز استان همدان با حضور هیئت‌مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اظهار کرد: رویکرد برگزاری جشنواره خیرین باید مختصر، پربار و دارای محتوای غنی باشد.

وی بابیان اینکه در جشنواره هجدهم خیلی تبلیغات محیطی نخواهیم داشت تصریح کرد: با شرکت اتوبوس‌رانی شهرداری همدان هماهنگی انجام خواهیم داد که یک هفته قبل از برگزاری جشنواره استانی تمام اتوبوس‌های سطح شهر بنرهای جشنواره را نصب کنند.

مسئول کمیته فرهنگی و تبلیغی هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان ادامه داد: جلسه‌ای با روابط عمومی بانک ملی برگزار شد که حاصل این مذاکرات به مساعدت بانک ملی در قالب اسپانسر برگزاری جشنواره هجدهم منجر و به راین اساس بانک ملی پرداخت هزینه‌های تبلیغاتی را قبول کرد.

وی اضافه کرد: بانک ملی هزینه ۴۰۰ مترمربع بنر و یک هزار عدد پوستر را پرداخت می‌کند و مقرر شد که در ۲۰ شعبه بانک ملی در محل‌های پرتردد شهر بنرهای جشنواره هجدهم را نصب کنند.

نظری موفق بابیان اینکه دعوت‌نامه‌های مدعوین هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان شنبه هفته آینده آماده می‌شود، گفت: با هماهنگی صورت گرفته با آموزش‌وپرورش مقرر شد که در مدارسی که در دید عموم هستند مانند دبیرستان شهید حاجی بابایی بنرهای جشنواره را نصب کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به همکاری خوب رسانه‌های استان در پوشش اخبار جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اشاره و از همکاری رسانه‌ها و خبرنگاران همدان تقدیر کرد و ابراز داشت: از هفته آینده موج خوبی از طریق رسانه‌ها در خصوص برگزاری جشنواره ایجاد می‌کنیم؛ تا مانند سال گذشته در سطح کشور در پوشش و انعکاس اخبار جشنواره رتبه خوبی کسب کنیم.

مسئول کمیته فرهنگی و تبلیغی هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان در ادامه بابیان اینکه مجری برنامه جشنواره هجدهم خیرین مدرسه‌ساز استان آقای واحدی مجری شبکه یک خواهد بود، تصریح کرد: گروه فیلم‌ساز همراه آقای واحد فیلمی را به مدت ۲۰ دقیقه تهیه و در شبکه‌های ملی پخش خواهند کرد.

وی افزود: تکریم از خیرین مدرسه‌ساز را با برنامه‌ریزی و نظم بهتری انجام خواهد شد و تندیس‌های خوبی طراحی‌شده و از ۱۰ خیر مدرسه‌ساز به‌صورت ویژه تکریم و تجلیل می‌کنیم.
همچنین در این جلسه عضو کمیته دبیرخانه، مسئول کمیته نمایشگاه و مسئول ستاد بانوان جشنواره گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه کردند.

در این جلسه به داغی معاون پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش نیز حضور داشت، بر همکاری و هماهنگی بیشتر با نوسازی مدارس در برگزاری جشنواره هجدهم تأکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار