کد خبر: ۲۲۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸ 04 May 2016
به گزارش تابناک یزد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: امروز ۴۵۰ جشن تجلیل از خیران مدرسه‌ساز در نقاط مختلف استان یزد برگزار شد.
 احمد شیرزاد در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان یزد با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله شهید مرتضی مطهری(ره) و روز و هفته گرامی‌داشت معلم، اظهار داشت: معلمان نقش کلیدی در تربیت جامعه بر عهده دارند.

وی مشارکت خیران در ساخت مدرسه در استان یزد را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: با اقدامات خوبی که در زمینه مدرسه‌سازی در استان یزد انجام شده، شاهد پیشرفت قابل توجهی در زمینه بهبود وضعیت مدارس هستیم اما هنوز کار زیادی باقی مانده است.

مدیرکل آموزش و پررورش یزد با اشاره به اینکه سالهای گذشته جشنواره خیرین مدرسه‌ساز به صورت واحد برگزار می‌شد، تصریح  کرد:  امسال 450 جشن تجلیل از خیران مدرسه‌ساز در استان یزد و در 450 مدرسه برگزار می‌شود.

شیرزاد با اشاره به اینکه در این جشنها دانش‌آموزان از خیرانی که مدارسشان را ساخته‌اند، تجلیل می‌کنند، ادامه داد: باید به پاس زحماتی که این خیران انجام می‌دهند، از آنها تجلیل و تقدیر شود.

وی به اهتمام "شیشه‌بری" خیر این مدرسه و همچنین از خیران مدرسه‌ساز استان یزد برای ساخت یک مدرسه دیگر اشاره کرد و گفت: بخشی از کلینیک فرهنگیان استان یزد نیمه تمام است که این خیر نسبت به اختصاص مبلغی برای تکمیل این کلینیک هم قول داده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار