هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مناطق ۱۹ گانه و شهرستان‌های استان همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 04 May 2016
 مسئول کمیته فرهنگی و تبلیغی هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز همدان گفت: این جشنواره ۳۰ اردیبهشت‌ماه باهدف تکریم و تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، علی نظری موفق صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در خانه معلم برگزار می‌شود، اظهار داشت: هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مناطق ۱۹ گانه و شهرستان‌های استان همدان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه جشنواره استانی جمع‌بندی جشنواره‌های شهرستانی است که با حضور خیرین مدرسه‌ساز داخل و خارج استان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در این جشنواره از خیران مدرسه‌سازی که در سال ۹۴ نسبت به ساخت و احداث مدرسه اقدام کرده‌اند تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته فرهنگی و تبلیغی جشنواره خیرین مدرسه‌ساز تبلیغات و اطلاع‌رسانی جشنواره‌ها را پیگیری می‌کند، بیان کرد: اجرای  برنامه‌های مراسم  روز جشنواره نیز بر عهده این کمیته است.

مسئول کمیته فرهنگی و تبلیغی هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز همدان به برگزاری نمایشگاه عملکرد جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز شهرستانی اشاره کرد و یادآور شد: امسال در کنار جشنواره، نمایشگاهی از عملکرد خیرین دایر می‌شود.

وی به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیکی نیمه شعبان برنامه‌های شاد و فرهنگی پیش‌بینی‌شده است.

FacebookTwitterGoogle+ارسال به

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار