وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت دهم : برخي دلسوزانه در مساله توافق هسته اي هشدار مي دهند و اگر مخالفتي هم مي شود با اصل مذاكره نيست بلكه هدف و سخن اصلي اين است كه نمي توانيم به آمريكا اعتماد كنيم.
کد خبر: ۲۱۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳ 23 April 2016
سيد محمد حسيني پنجشنبه شب در مسجد حضرت رسول (ص) شهر گرگان با موضوع بررسي مسائل روز گفت: بايد كساني را به مجلس فرستاد كه اسلام شناس، حقوق دان، آگاه به مسائل و ساختار كشور، با تجربه، كلان نگر و همچنين جسارت صحبت كردن را داشته باشند.

به گزارش تابناک گلستان از ایرنا وي گفت: با انتخاب افرادي با ويژگي هاي مزبور مي توان مجلس قدرتمند، داراي تجربه و منصف داشت.
وي افزود: در دوره هايي از مجلس برخي نمايندگان حتي ساختار كشور را نمي شناختند به طوري كه تفاوت سند و برنامه را تشخيص نمي دادند.
وزير فرهنگ و ارشاد دولت سابق همچنين گفت: برخي دلسوزانه در مساله توافق هسته اي هشدار مي دهند و اگر مخالفتي هم مي شود با اصل مذاكره نيست بلكه هدف و سخن اصلي اين است كه نمي توانيم به آمريكا اعتماد كنيم.
حسيني افزود: با گذشت سه ماه از اجراي توافق و برجام و قول بازگشت صد ميليارد دلار پول به كشور فقط 3 ميليارد دلار آن محقق شد حال آنكه دولت گذشته با دور زدن تحريم پول هاي زيادي وارد كرد.
وي همچنين گفت: امروز عده اي در كشور مي خواهند با ابزار رسانه و تبليغات فضاي دو قطبي ايجاد كرده و به زعم خود كشتي نجات مردم شوند. 
وي با بيان اينكه مي خواهند مردم بدون فكر و انديشه به ليست آن ها راي بدهند، از برخي اظهار نظرها مبني بر تهرانيزه كردن انتخابات در شهرستانها انتقاد كرد و گفت: آنها معتقدند مردم شهرهاي كوچك قدرت تشخيص ندارند.
وزير فرهنگ و ارشاد دولت احمدي نژاد از صبح پنجشنبه با سفر به استان گلستان و حضور در دو حوزه انتخابيه گرگان و آق قلا و كردكوي، تركمن، گميشان و بندرگز به حمايت از نامزدهاي اصول گراي راه يافته به مرحله دوم انتخابات مجلس دهم سخنراني كرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار