مدیرعامل مجمع خیران ورزشیار خراسان جنوبی:
مدیرعامل مجمع خیران ورزشیار خراسان جنوبی با بیان اینکه ۲۷ فروردین ماه ۹۵ همایش بزرگ خیران ورزشیار در استان برگزار می‌شود، گفت: در حال حاضر ۹۶ پروژه ورزشی نیمه تمام در استان داریم که برای تکمیل آنها بیش از ۶۰ میلیارد تومان نیاز است.
کد خبر: ۱۹۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸ 05 March 2016
حمید کلانتری در نشست خبری با بیان اینکه مجمع خیران ورزشیار در زمینه‌های مختلف ورزشی خراسان جنوبی فعالیت می‌کند اظهار داشت: در حال حاضر پروژه‌های نیمه تمام ورزشی زیادی در خراسان جنوبی داریم که یکی از اولویت‌های این مجمع اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزشی است.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های ورزشی نیمه تمام موجود در خراسان جنوبی نیازمند کمک و توجه خیران و مسئولان است، افزود:در حال حاضر 96 پروژه ورزشی نیمه تمام ورزشی در خراسان جنوبی وجود داشته که برای تکمیل آنها 60 میلیارد تومان نیاز است.

مدیر عامل مجمع خیران ورزشیار خراسان جنوبی با بیان اینکه  از تعداد 96 پروژه ورزشی نیمه تمام تاکنون به 19 پروژه با اعتبار 19 میلیارد رسال از سوی خیران و واقفان و سرمایه گذاران بخش خصوصی کمک شده است، گفت: همایش بزرگ خیران ورزشیار27 فروردین ماه 95 در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

کلانتری با اشاره به اهداف برگزاری همایش خیران ورزشیار افزود: تبیین برنامه‌های مجمع خیران ورزشیار، معرفی آنها به جامعه و فرهنگ سازی در کار خیر از مهمترین اهداف است و در مجمع خیران ورزشیار خراسان جنوبی 85 خیر همکاری دارند که از این تعداد 25 نفر مقیم استان هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم مجمع خیران ورزشیار را در شهرستان‌های خراسان جنوبی گسترش دهیم، اظهار داشت: نشاط اجتماعی ناشی از ورزش است که افزایش فضای ورزشی، گسترش ورزش باستانی و قهرمانی و توسعه نشاط اجتماعی در دستور کار است.

مدیر عامل مجمع خیران ورزشیار خراسان جنوبی گفت:  شهرستان‌های طبس، سرایان، فردوس و زیرکوه در جذب خیر موفق بوده و تاکنون ساخت خانه‌های ورزش روستایی و احداث گودهای باستانی از کمک‌های خیران ورزشیار خراسان جنوبی بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار