امام جمعه کرمانشاه گفت: کرمانشاه به عنوان یکی از قطب‌های ورزش ظرفیت عظیمی در حوزه ورزش باستانی دارد که باید به فکر توسعه این بخش باشیم.
کد خبر: ۱۹۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 01 March 2016
امام جمعه کرمانشاه گفت: کرمانشاه به عنوان یکی از قطب‌های ورزش ظرفیت عظیمی در حوزه ورزش باستانی دارد که باید به فکر توسعه این بخش باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما صبح امروز در دیدار با امیررضا خادم معاون حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش جوانان اظهار کرد: امروز یکی از مقوله‌های مفید برای جوانان پرداختن به ورزش است و هر باشگاه ورزشی قادر به جذب صدها جوان است که با تخلیه هیجان می‌تواند آنها را از آسیب‌های اجتماعی دور نگه دارد.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر پرداختن به اخلاقیات و فرهنگ پهلوانی در ورزش اظهار کرد: ورزش بانوان مقوله بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود چرا که بانوان ورزشکار ایرانی، بانوان نماد زن مسلمان افتخارات بسیاری در میادین ورزشی آفریدند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تصریح بر اینکه باید فضا و امکانات لازم را در اختیار جوانان قرار دهیم و سپس از آنها نتیجه لازم را توقع داشته باشیم گفت: متولیان امر ورزش می‌توانند با برنامه‌ریزی صحیح به توسعه ورزش و حمایت از ورزشکاران بپردازند. چنانچه امروز می‌بینیم ورزشکاران ایرانی با کمترین امکانات افتخارات بزرگی می‌آفرینند و در فراهم شدن امکانات لازم قطعا موجب شکوفایی استعدادها می‌شود.

امام جمعه کرمانشاه خواستار فراهم شدن امکانات در محلات مختلف برای دور ماندن جوانان از آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد شد و بیان داشت: جوانان نیاز به توجه دارند و باید در کانون توجه قرار بگیرند تا هیجان آنها تخلیه شود.

این مسئول به مشکلات بودجه در مقوله ورزش اشاره کرد و متذکر شد: نباید اجازه داد جوانان سرخورده شوند و کرمانشاه به عنوان یکی از قطب‌های ورزش ظرفیت عظیمی در حوزه ورزش باستانی دارد که باید به فکر توسعه این بخش باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار