امام جمعه بهارگفت : بالاترین معروف سیاسی شرکت حداکثری در انتخابات است.
کد خبر: ۱۵۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 07 January 2016

امام جمعه بهارگفت : بالاترین معروف سیاسی شرکت حداکثری در انتخابات است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ حجت الاسلام حاتم نیا در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهار با یادآوری اینکه قیام امام حسین(ع) با هدف احیای دین اسلام و امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفت، افزود: به همین منظور و برای حرکت در این مسیر، اقدامات جامعه اسلامی باید با محوریت این فرایض دینی انجام می‌شود و کمترین بی‌توجهی در این راستا صورت نگیرد.

امام جمعه بهار با اشاره به جایگاه این دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دین اسلام خاطرنشان کرد: ‌تداوم انقلاب و گذشتن از فراز و نشیب‌ها و همچنین گذر از تهدید نرم دشمن نیازمند احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکراست.

وی با اشاره به انتخابات گفت: بالاترین معروف سیاسی شرکت حداکثری در انتخابات است.چراکه حضور حداکثری مهمترین است و با این حضور نظام اسلامی بیمه می شود.

فرمانده سپاه بسیج شهرستان بهار افزود : امر به معروف و نهی از منکر یکی از فرائض مهم الهی است که باید آن را در سطح جامعه احیاء کنیم و با احیاء آن بسیاری از مشکلات حل می شود و اعضای ستاد باید معروفات را در سطح جامعه گسترش دهند و از منکرات در جامعه اسلامی پرهیز شود.

سرهنگ غلامرضا رجبی اضافه کرد : علل فروپاشی بنیان خانواده ماهواره می باشد که باید بسیج همگانی در مورد مقابله با ماهواره تشکیل شود که سپاه بسیج شهرستان بهار نیز این مهم را سرلوحه کار خود قرار داده است.

فرماندار بهار گفت : آموزش یکی از مهمترین راه های گسترش این فریضه است و اطلاعات عمومی را باید بالا ببریم و برنامه ها عملیاتی شود تا این ستاد موفق شود .

محسن مرادی پناه اضافه کرد : تمام ما به عنوان مسئولان به فریضه امر به معروف و نهی از منکر اعتقاد داریم چرا که جزو آموزه‌های دینی ماست و بر همین اساس این دو فریضه الهی را در تمام جوانب وظایف محوله لحاظ می کنیم.

فرماندار بهار کاربردی کردن بحث فریضه امر به معروف و نهی از منکر را اولویت ستاد شهرستان بهار خواند و یادآور شد: برای تأثیرگذاری بیشتر این مهم بر جامعه، این برنامه را از ادارات و از مسئولان و کارکنان ادارات شروع و به تدریج به کل جامعه تعمیم داده می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار