80 محفل انس با قرآن در کنار مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه برپاست.
کد خبر: ۱۴۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲ 21 December 2015
80 محفل انس با قرآن در کنار مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه برپاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، 80 محفل انس با قرآن کریم برای سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه در نظر گرفته شده و در شهر‌های مختلف این استان با حضور اساتید و قاریان برجسته کشور در حال برگزاری است.

مساجد، مراکز علمی، پادگان‌ها، زندان‌ها و دانشگاه‌ها میزبان برگزاری این محافل نورانی هستند؛ این محافل که از چند روز قبل از مسابقات برگزار شده تا سوم دی ماه در استان دایر است.

قاریانی همچون محمد ابراهیم، قاری بین‌المللی پاکستانی، قاسم مقدمی، جواد کاشفی، وحید وکیلی و سیدجواد حسینی و جمعی از قاریان بین‌المللی و بومی استان در این محافل حضور دارند.

امروز مسجد حضرت ابوالفضل (ع) کرمانشاه،  بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور وحید وکیلی میزبان یکی از این محافل نورانی است؛ همچنین ساعت 15 تا 17 محافلی در امامزاده ابراهیم کنگاور با حضور حمیدرضا احمدی‌وفا و مسجد النبی (ص) طاقبستان با حضور جواد کاشفی برگزار می‌شود.

در مسجد جامع‌المهدی شهرستان دالاهو با حضور وحید وکیلی، سپاه ناحیه شهرستان سنقر با حضور جواد کاشفی، مسجد حضرت زهرا(س) کرمانشاه با حضور سیدجواد حسینی، زندان مرکزی با حضور حمیدرضا احمدی‌وفا، مجتمع آموزشی ماهیدشت با حضور سیدجواد حسینی، دانشکده علوم قرآنی قرآنی کرمانشاه با حضور زینب لیراوی برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار