به مناسبت آغاز هفته پژوهش؛
بیرجند- همزمان با آغاز هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰ 07 December 2015


به گزارش خبرنگار مهر، با حضور جمعی از مسئولان استانی مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در محل نمایشگاه بین‌المللی بیرجند برگزار شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پارک علم و فناوری خراسان جنوبی به عنوان دبیرخانه این نمایشگاه انتخاب شده است.

پیمان حاجی رضایی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا شرکت کنندگان علاوه بر نمایش آخرین دستاوردهای علمی و فناوری، دانش فنی داخلی خود را ارتقا دهند، بیان کرد: علاوه بر این حضور در این فرصت خوبی برای معرفی و بازاریابی محصولات علمی و فناوری خواهد بود.

وی از حضور ۴۵ شرکت فناور و دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار بیرجند خبر داد و گفت: همچنین در این نمایشگاه ۱۸ دستگاه اجرایی حوزه پژوهش و دانشگاه‌ها حضور خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با اشاره به راه‌اندازی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در سال ۱۳۹۰، عنوان داشت: افزایش ثروت در جامعه از طریق توسعه اقتصاد دانش‌محور، افزایش قدرت رقابت و رشد شرکت‌های متکی بر دانش به‌منظور توسعه فناوری و کارآفرینی، تجاری‌سازی نتایج تحقیقات و تحقق ارتباط بخش‌های تحقیقاتی و تولیدی و خدماتی و کمک به جذب دانش فنی و سرمایه‌های بین‌المللی و داخلی از جمله اهداف راه‌اندازی این پارک است.

 گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار بیرجند از ۱۵ تا ۱۷ آذرماه سال جاری در دو نوبت صبح و عصر به روی علاقه‌مندان بازخواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار