مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه با اشاره به استقبال شهروندان به استفاده از سوخت پاک و ارزان سی.ان.جی، گفت: روزانه 800 هزار مترمکعب سوخت سی.ان.جی در این استان توسط خودروهای گازسوز و دوگانه سوز مصرف می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰ 13 April 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، پیمان بهرامی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه، اظهار کرد: طی یک‌سال گذشته در این استان، بیش از 290 میلیون و 597 هزار مترمکعب سوخت سی.ان.جی مصرف شده است.

وی تصریح کرد: در همین بازه زمانی و با مصرف مقدار مذکور سوخت سی.ان.جی، حدود 291 میلیون لیتر در مصرف بنزین در منطقه کرمانشاه صرفه‌جویی شده است.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه، روزانه 800 هزار مترمکعب سوخت سی.ان.جی در این استان توسط خودروهای گازسوز و دوگانه سوز مصرف می‌شود.

وی مجموع جایگاه‌های عرضه سوخت سی.ان.جی را در استان 78 باب اعلام و تصریح کرد: از این تعداد 35 باب جایگاه سی.ان.جی به‌صورت تک‌منظوره در این منطقه فعال است.

بهرامی تصریح کرد: با اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی از آغاز این طرح در کرمانشاه تاکنون، 11 هزار دستگاه خودرو عمومی در حوزه عملیاتی این منطقه گازسوز شده‌اند که این آمار نشان از استقبال شهروندان به استفاده از سوخت پاک و ارزان سی.ان.جی دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار