مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد گفت: امسال برای نخستین بار و با نگاه پیوست اجتماعی؛ اقشار مردمی در استقبال از بهار مشهد دخیل شده‌اندو امروز ۴۰۰ دانش‌آموز مشهدی در همین راستا؛ ۱۰۰۰ گلدان را در بوستان بزرگ ملت مشهد کاشتند.
کد خبر: ۱۱۵۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ 06 March 2024

به گزارش تابناک رضوی محمد شیخانی در خصوص مشارکت مردم در برنامه‌های استقبال از بهار اظهار کرد: اداره کل روابط عمومی شهرداری مشهد در آستانه استقبال از بهار با نگاه پیوست اجتماعی تلاش می‌کند مردم، اقشار و گروه‌های مختلف را در برنامه‌های مختلف بهارانه و استقبال از بهار مشهد دخیل کند.

وی افزود: نمونه این موضوع امروز بود که حدود ‌400 دانش‌آموز مقطع ابتدایی مشهدی پای کار آمدند و کاشت گل در بوستان ملت را انجام دادند.

شیخانی بیان کرد: ما این پروژه را در راستای پیوست اجتماعی انجام می‌دهیم. الان نیز در حال برنامه‌ریزی هستیم تا مشابه همین کار را در تمامی مناطق شهرداری مشهد با همکاری خدمات شهری و معاونت فرهنگی مناطق با نگاه پیوست اجتماعی انجام دهیم. هرچقدر کار را به خود مردم واگذار و برای مشارکت مردم در فرایند استقبال از بهار فرش قرمز پهن کنیم، بازخورد و خروجی بهتری دارد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد عنوان کرد: این کار برای اولین بار است که انجام می‌شود؛ یعنی خود مردم در پروژه‌های استقبال از بهار دخیل می‌شوند. در راستای همین پیوست اجتماعی اقشار مختلف مردمی را برای بازدید از کارگاه‌های ساخت المان می‌بریم.

وی تصریح کرد: امروز در کاشت گل دانش‌آموزی 1000 گلدان گل توسط این دانش‌آموزان کاشته شد؛ به هر میزان که مناطق ما اعلام آمادگی کنند، می‌توانیم مشابه این برنامه را برنامه‌ریزی کنیم و آمادگی کاشت 10 تا 12 هزار گلدان گل در مناطق را داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار