مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان تاکید کرد:
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد بر آمادگی کامل این سازمان برای همکاری و تعامل بیشتر با سازمان‌های همیاری ‌و شهرداری‌های کشور در اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ 14 January 2024
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدرضا عظیمی‌زاده در دیدار با سیدمحمد اسماعیل فاطمی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان جنوبی،‌ علیرضا صفری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی و ۱۶ شهردار این استان ، اظهار کرد: ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان یزد به سازمان ‌همیاری شهرداری‌ها سپرده شده که تاکنون ساخت بیش از ۷۰۰۰ واحد در قالب این طرح در دستور کار قرار گرفته و با قوت، قدرت و حمایت شورای مسکن استان در حال اجراست.
عظیمی‌زاده ادامه داد: در تلاش هستیم در اجرای پروژه‌های شهری نیز به صورت جدی به عنوان یار و یاور شهرداری‌ها وارد شویم و سازمان ‌همیاری شهرداری‌های استان یزد برای همکاری و تعامل بیشتر با سازمان‌های همیاری شهرداری‌های کشور و شهرداری‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی و با کیفیت قابل قبول آمادگی کامل دارد.
 
ضرورت افزایش تعاملات سازمان همیاری شهرداری‌های یزد و خراسان جنوبی
 
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت افزایش تعاملات سازمان همیاری شهرداری‌های یزد و خراسان جنوبی، بیرجند را یکی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی برای بهره بردن از زیبایی‌های این شهر دانست.
فاطمی اظهار امیدواری کرد: با توجه به اینکه سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد به عنوان قرارگاه سازندگی در مسیر توسعه و آبادانی استان شناخته شده، بتوان در حوزه مدیریت شهری پروژه‌های مشترکی را با سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد آغاز کرد و به بهره‌برداری رساند.
بازدید از شهرک ۳۷۷ هکتاری پردیس زندگی یزد، پروژه نهضت ملی مسکن ۱۲۱۶ واحدی شهید محمدخانی، کارخانه مبلمان شهری و مجموعه تولید و ماشین آلات چم سازمان ‌‌همیاری شهرداری استان یزد ازجمله برنامه‌های سفر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان جنوبی و شهرداران این استان به یزد بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار