مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصیلی جاری در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ 04 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ علی هوشمند با اعلام این خبر اظهار داشت: اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصیلی ۱۴٠۳- ۱۴٠۲ و چهل و دومین آزمون ادواری مراکز مهارت‌آموزی ساعت ۸ صبح تا ۱۹عصر روزهای سه شنبه لغایت جمعه تاریخ های۱۲ تا ۱۵ دی‌ ماه ۱۴۰۲ آزمون کتبی همزمان با سراسر کشور بصورت آنلاین حضوری در پنج حوزه ایلام، آبدانان، ایوان، دهلران و هلیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۶۸۴ نفر در نقاط مختلف استان در این آزمون شرکت می‌کنند، افزود: در شهر ایلام ۴۹۴نفر، در شهر آبدانان۲۴۶ نفر، در دهلران۳۴۲نفر، هلیلان۲۷۱ نفر و در ایوان نیز ۳۳۱ در این آزمون شرکت خواهند داشت.

مدیرکل ارشاد ایلام یادآور شد: اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصیلی ۱۴٠۳- ۱۴٠۲ در رشته‌های گرافیک رایانه‌ای جدید، تصویرسازی و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای، چهره سازی- دستیاری طراحی لباس (دوخت و ترمیم) جدید در استان ایلام برگزار می‌شود.

هوشمند بیان داشت: این آزمون به دو صورت کتبی و عملی برگزار می‌شود که آزمون عملی پس از آزمون کتبی با حضور اساتید مجرب از شرکت‌کنندگان در این آزمون گرفته می‌شود و افراد شرکت‌کننده در این آزمون، پس از گذراندن دروس عمومی و تخصصی و آزمون عملی، نائل به دریافت مدرک دیپلم شاخه کار و دانش از آموزش‌وپرورش خواهند شد.

وی افزود: این آزمون تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشده و کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون در استان ایلام فراهم‌شده است.

مدیرکل ارشاد ایلام در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به مهارت‌های کار و دانش جهت ثبت‌نام این دوره‌ها می‌توانند با مراجعه به مراکز کار و دانش دارای مجوز این اداره کل اقدام کنند./ح

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار