رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون محور کارون ۴ به علت شدت بارش‌ها و ریزش کوه مسدود است و نیروهای پلیس راه، انتظامی، راهداری و هلال‌احمر در محل حضور داشته و تلاش جهت بازگشایی مسیر در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ 20 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی نوربخش گفت: با توجه به بارش باران در چهارمحال و بختیاری کلیه محور‌های این استان لغزنده است.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با وجود اینکه تمامی موارد ایمنی به رانندگان تاکید شده بود، اما متاسفانه از ابتدای بارش باران در استان حدود چهار مورد تصادف منجر به واژگونی و خروج از جاده رخ داده است.

وی افزود: با توجه به اینکه همچنان بارندگی در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد و با وجود شدت وزش باد در استان و تاریکی هوا و کاهش دید رانندگان توصیه می‌شود از تردد غیرضروری خودداری شود.

نوربخش عنوان کرد: به رانندگانی که بنابر ضرورت در حال تردد هستند توصیه می‌شود سرعت مطمئنه و فاصله طولی را رعایت کنند تا از بروز هرگونه حادثه ناگوار جلوگیری شود.

وی گفت: هم‌اکنون محور کارون ۴ به علت شدت بارش‌ها و ریزش کوه مسدود است و نیرو‌های پلیس راه، انتظامی، راهداری و هلال‌احمر در محل حضور داشته و تلاش جهت بازگشایی مسیر در حال انجام است.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار