در روز ملی کیفیت و همزمان با یکصدمین سال تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران، با حضور مقامات از برترین های استاندارد در استان کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۱۱۳۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱ 11 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه، همایش نکوداشت یکصدمین سالگرد تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران هم زمان با روز ملی کیفیت، در روز پنج شنبه 18 آبان با حضور جمعی از مسئولان در اداره کل استاندارد کرمانشاه برگزارشد.

در ابتدای جلسه مهدی حسین‌پور مدیر کل استاندارد کرمانشاه ضمن خوش آمدگویی و تبریک یکصدمین سال  تاسیس سازمان و روز ملی کیفیت گزارشی از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران و عملکرد یک ساله اداره کل  استاندارد کرمانشاه ارائه نمود.

حسین پور افزود: سازمان ملی استاندارد ایران در راستای احقاق حق مردم و گسترش دامنه استاندارد در ارکان مختلف جامعه در دوران تحولی در کنار دستگاه‌های دیگر به عنوان یک نهاد نظارتی و حاکمیتی به عنوان یک اهرم توانمند نقش محوری در توسعه تولید داخلی داشته و یک قرن است به عنوان مردمی‌ترین و فنی‌ترین ارکان حکمرانی از حقوق مردم به عنوان یک نهاد نظارتی و حاکمیتی نقش مهمی در تولید و رشد بازارهای صادراتی نیز داشته است و امیدواریم با حفظ و رعایت حق الناس بتوانیم به  رشد تولید کیفی در استان کمک نماییم.

وی همچنین درخصوص اجرای طرح ملی پایش کیفیت و الزام واحدهای تولیدی مبنی بر حذف رواداری در وزن اظهار شده در بسته بندی تولیدات و واحدهای تولیدی نیز اشاره نمود.

وی در پایان به مشارکت مدیران کنترل کیفیت دردوره‌های آموزشی و تدوین استانداردهای ملی، اقدامات و فعالیت‌های حوزه ارزیابی و انطباق، صدور پروانه حلال، تاییدیه ایمنی استاندارد آسانسور، نحوه انتخاب واحدهای تولیدی و مدیران کنترل کیفیت نمونه و ... نیز اشاراتی داشتند.

در ادامه حجت السلام و المسلمین حاج آقا جلیلیان، نماینده ولی فقیه درسپاه نبی اکرم (ص) ضمن تشکر از اقدامات اداره کل استاندارد کرمانشاه طی یک سال گذشته، وظایف مجریان سازمان ملی استاندارد ایران را مهم و اساسی برشمرد و با تاکید به مراقبت حق الناس اظهار امیدواری نمود بتوانیم در تمام زمینه ها به سمت استاندارد سازی حرکت نماییم.

نامدار یوسف وند عضو هیت علمی و رییس بسیج اساتید دانشگاه رازی نیز با مهم بر شمردن موضوع استاندارد بیان نمود می توان در تمامی زمینه ها ،همگام با استانداردبا استفاده از ظرفیت های علمی و استفاده از ظرفیت های اساتید متخصص به نتایج مطلوب تری در موضوع استاندارد دست یابیم .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار