استاندار ایلام گفت: دستگاه های ذی ربط در حوزه مدیریت سیلاب باید طی 10روز آینده تمام امکانات خود به صورت جهادی در قالب نهضت پاکسازی مسیر های بحران زا در شهر ایلام بکارگیری نمایند.
کد خبر: ۱۱۲۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱ 30 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ بحران اظهار کرد: حفظ امنیت مالی و جانی شهروندان باید اولیت اصلی مدیران در حوزه مدیریت سیلاب ها در شهر ایلام باشد.

وی افزود : مدیران دستگاه های مربوطه باید 50درصد از ظرفیت خود را در راستای پاکسازی مسیر سیلاب در نقاط مختلف شهر ایلام بسیج نموده و ظرف مدت 10روز امورات محوله را به پایان رسانند.

بهرام نیا یادآور شد : شهرداری ایلام در حوزه مدیریت و جمع آوری نخاله ها در نقاط مختلف شهر ایلام ضعیف عمل نموده که می بایست عملکرد خود را در این حوزه تقویت نمایند.

وی با اشاره به اینکه چهره شهر ایلام باید آراسته و منظم باشد، تاکید کرد: شهرداری باید در مدت تعیین شده اقدام به جمع آوری و پاکسازی نخاله های حاشیه راه ها و مسیر سیلاب در شهر ایلام نمایند.

وی بیان داشت: ما باید هر لحظه برای رخ دادن حوادث نامتقربه آماده باشیم و نباید بگذاریم بحران ما را مدیریت کند بلکه باید ما بحران را مدیریت نمایم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار