ماموران ایست و بازرسی شهرستان های بیرجند و قاینات در بازرسی از 4 دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه کامیونت، انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال کشف کردند.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵ 13 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ جواد بخشی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مأموران ایست و بازرسی علی آباد شهرستان بیرجند در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در مبادی ورودی این شهرستان به ۴ دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، انواع کالای خارجی قاچاق شامل: ۸ دستگاه بخاری گازی برقی، ۳ دستگاه لپ تاب و انواع البسه خارجی و ... کشف کردند که ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا بر نظریه کارشناسان مربوط بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه ۴ نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲ میلیارد ریال کالای خارجی قاچاق در قاین

سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات هم گفت: مأموران یگان امداد این شهرستان در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیونت، انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا بر نظریه کارشناسان مربوط بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر که با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار