رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد:
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد با اشاره به جمع‌­‌آوری و حمل مکانیزه خاک و نخاله ساختمانی در شهر یزد، گفت: میانگین روزانه ۹۰۰ تن نخاله‌های ساختمانی در یزد تولید می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰ 02 September 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یز، محمد رضا برزگر رییس سازمان اظهار کرد: جمع­ آوری و حمل مکانیزه پسماندهای عمرانی و ساختمانی کم حجم ناشی از تعمیرات و بازسازی، با سرویس تراکتور خاور و نیز ماشین آلات و تجهیز آنها به بازو غلطان توسط این سازمان، و مشارکت بخش خصوصی مدیریت و جمع آوری می گردد.

وی تصریح کرد: طی برآورد تقریبی به عمل آمده روزانه ۹۰۰ تن نخاله های ساختمانی در یزد تولید می گردد و این سازمان با هدف ارتقا سطح رعایت نظافت معابر، بهداشت عمومی، بهبود منظر شهری، افزایش ضریب ایمنی و جلوگیری از سد معبر ناشی از تخلیه خاک و نخاله، نسبت به ساماندهی، ذخیره سازی موقت و حمل مکانیزه نخاله با استفاده از باکس های ویژه اقدام نموده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد افزود: شهروندان در زمان انجام تعمیرات و بازسازی اماکن عمومی و مسکونی، به سازمان مدیریت پسماند شهرداری مراجعه کرده تا پس از برآورد کارشناسی میزان خاک و نخاله تولیدی، سرویس های حمل نخاله به آدرس درخواستی ارسال شود.

وی ابراز کرد: پنج ماه نخست امسال تعداد ۷۰۰ سرویس خودرو بازوغلطان اعم از درخواستهای مناطق شهرداری از خاک های پراکنده سطح شهر و نیز درخواست های ثبت شده شهروندان و تعداد ۸۰۰ سرویس تراکتور خاور جهت جمع آوری خاک و نخاله های گزارش شده، ارسال گردیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار