مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی گفت: طبق اعلام شرکت هواپیمایی پارس ایر سه پرواز هفتگی در مسیر تهران-بیرجند-تهران به پروازهای هفتگی فرودگاه بیرجند افزوده شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ 22 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، عظیم طهماسبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هواپیمایی پارس ایر که از ابتدای مردادماه سال جاری تعداد ۱۶ پرواز هفتگی خود را به دلیل چک فنی ناوگان ابطال کرده بود با پیگیری استاندار خراسان جنوبی، مجمع نمایندگان استان و این اداره کل تعداد شش پرواز را مجدد برقرار کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی گفت: این پرواز‌ها روز‌های شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته برقرار شده است.

وی افزود: پرواز روز شنبه از یازدهم شهریور ماه ساعت ۸ از تهران آغاز و ساعت ۹:۱۵ وارد فرودگاه بیرجند شده و ساعت ۱۰ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد و پرواز روز چهارشنبه از ۲۲ شهریور ماه ساعت ۲۰:۱۵ از تهران آغاز ساعت ۲۱:۳۰ وارد فرودگاه بیرجند شده و ۲۲:۱۵ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

طهماسبی بیان کرد: پرواز روز پنجشنبه از سی‌ام شهریورماه ساعت ۲۲:۱۵ از تهران آغاز ساعت ۲۳:۳۰ وارد فرودگاه بیرجند شده و ۲۳:۵۹ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی بیان کرد: با افزوده شدن این سه پرواز مجموع پرواز‌های فرودگاه بیرجند به هفته‌ای ۱۲ پرواز افزایش یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار