رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین از آغاز سومین رویداد ملی تئاتر خیابانی هرسین از ۱۵ اسفند ماه با حضور هشت گروه نمایشی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹ 01 March 2023

به گزارش خرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر محسن الفتی اظهار کرد: سومین رویداد و جشنواره ملی تئاتر خیابانی هرسین از اواسط اسفند ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: جشنواره تئاتر خیابانی هرسین با حضور هشت گروه هنری و ۵۰ هنرمند از سراسر کشور از ۱۵ اسفندماه به مدت سه روز برگزار می‌شود و هنرمندان کار خود را برای تماشاگران به اجرا خواهند گذاشت.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین تصریح کرد: هیأت بازبینی آثار انتخاب شده را پس از دریافت فیلم آثار ارسالی گروه‌های هنری نهایی انتخاب و هر کدام سه اجرا خواهند داشت که در مناطق مختلفی از جمله شهر هرسین، بیستون و برخی روستاهای تابعه به اجرای نمایش خواهند پرداخت.

الفتی خاطر نشان کرد: مؤسسه فرهنگی هنری ادبیات و ژیان هرسین به عنوان متولی و مجری این برنامه ملی انتخاب شده و امیدواریم با حمایت‌های مردم استان و شهرستان بتوانیم با برگزاری مناسب این رویداد هنری گامی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی ونیز ایجاد شور و نشاط در جامعه برداریم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تئاتر خیابانی و تاًثیرگذاری آن بر جامعه، گفت: تئاترهای خیابانی با دل و جان مردم کار دارد و ارتباط را مستقیم و چهره به چهره از آنها می‌گیرد و این هنر به دلیل اینکه چهره به چهره و با نفس زنده اجرا می‌شود، تأثیر گذاری فراوانی بر مخاطب می‌گذارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار