4 دی ماه؛
مسئول سازمان بسيج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری آیین نکوداشت «لشکر فرشتگان خدا» با رونمایی از یادمان تندیس و کتاب نویسندگان شهدای زن استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵ 18 December 2022


مسئول سازمان بسيج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری آیین نکوداشت «لشکر فرشتگان خدا» با رونمایی از یادمان تندیس و کتاب نویسندگان شهدای زن استان همدان خبر داد.


به گزارش تابناک همدان، فرزانه رضیان اظهار کرد: آیین نکوداشت «لشکر فرشتگان خدا» با حضور حجت‌الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در همدان برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه این برنامه همزمان با ایام فاطمیه، روز یکشنبه ۴ دی ماه سال جاری در حسینیه امام (ره)برگزار می‌شود، گفت: میهمانان ویژه این مراسم چهار شهید گمنام و خانواده شهید مدافع امنیت، شهید عجمیان خواهد بود.


مسئول سازمان بسيج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مراسم رونمایی از یادمان تندیس و کتاب نویسندگان شهدای زن استان همدان همراه با اجرای برنامه‌های هدفمند است.


وی با اشاره به اینکه شهدای زن ادامه دهنده راه اهل بيت عصمت و طهارت(ع) بودند، گفت: برگزاری این برنامه موجب ایجاد طراوت و معنویت اجتماعی شده و به ما یادآوری می‌کند که نباید شهدا را فراموش کنیم.


وی با بیان اینکه باید همانند شهدا عمل کنیم، ادامه داد: سخن گفتن از جان‌نثاران راستین کار سخت و دشواری است و بايد شهدا را الگوی راه خويش قرار داد و همگی به نوبه خود ادامه دهنده راه آنان باشيم.


رضیان تصریح کرد: در برابر خون شهدا رسالتی بر دوش ما است و برگزاری این برنامه بهانه‌ای است تا یادآوری کنیم که رسالت و مسئولیت ما در برابر شهدا چیست.


وی با بیان اینکه عمل به سیره شهدا و گام نهادن در مسیر آرمان‌های شهیدان وظیفه آحاد مردم است، افزود: رفتار و عمل شهدا به مسائل مختلف موضوعی است که امروز باید مسئولان و مردم به آن توجه جدی داشته باشند چراکه توسعه اقتصادی و سیاسی کشور منوط به جهادی و انقلابی عمل کردن است.


مسئول سازمان بسيج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه زنان ایران زمین باید شهدای زن را الگوی سبک زندگی اسلامی خود بدانند، افزود: حرکت در مسیر منش و رفتار شهدا مسئله‌ای است که کمتر به آن پرداخته شده و این در حالی است که وقتی از شهید و شهادت صحبت می‌کنیم و انتظار داریم شهدا، الگو جامعه قرار گیرند باید مفهوم موفقیت وعمل شهید با یکدیگر انطباق داده شود و جنبه‌های مختلف زندگی شهدا متناسب با شرایط جامعه و نیاز افراد استخراج و منتشر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار