همزمان با سراسر کشور؛
تغذیه رایگان دانش آموزی به شکل نمادین کشوری در مدرسه روستای قموشانه فامنین با حضور رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش توزیع شد.
کد خبر: ۱۰۷۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ 18 October 2022
تغذیه رایگان دانش آموزی به شکل نمادین کشوری در مدرسه روستای قموشانه فامنین با حضور رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش توزیع شد.
 
به گزارش تابناک همدان، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: همدان پیشتاز طرح توزیع تغذیه رایگان است و امروز هم به شکل نمادین در روستای قموشانه بخش پیشخور انجام می‌شود.
 
مصطفی بابایی افزود: این تغذیه رایگان در رشد دانش آموزان اثرگذار است و امیدواریم با کمک دستگاه‌هایی نظیر کمیته امداد، بهزیستی و خیرین این طرح را در مناطق محروم کشور و استان همدان ادامه دهیم.
 

وی با بیان اینکه طرح تغذیه رایگان بعد از ۱۱ سال آغاز شده است، تأکید کرد: دولت مردمی و آموزش و پرورش در راستای توجه به عدالت و ارتقا آموزشی و پرورشی به استمرار این بسته امنیت غذایی اهتمام ویژه دارد.

 
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان هم گفت: امروز آغاز توزیع تغذیه رایگان در برخی از مناطق استان همدان نظیر روستای قموشانه فامنین و قلقل رود تویسرکان است.
 
محمود نقوی افزود: در استان همدان قرار است در ۴۴ نقطه توزیع تغذیه رایگان انجام شود.
 

وی با اشاره به اینکه تخصیص اعتبار برای توزیع تغذیه رایگان انجام شده است، تأکید کرد: در نظر داریم برای ۱۴۰۰ دانش آموز این منطقه هفته‌ای ۲ روز کیک یا شیر به شکل رایگان توزیع کنیم.

 
۵۳ دانش آموز در روستای قموشانه در حال تحصیل هستند، روستای قموشانه در ۷۰ کیلومتری همدان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار